• Monte

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:35:03 följande:
    Kan det bero på att svenskan efter två drinkar låter sig belägras av vem som helst eller är det bara p.g.a svartsjuka bland de lokala kvinnorna som misstycker att de blonda varelserna stöter på deras män?

Clown.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:43:09 följande:
    Må vara. Men har du något svar på frågan?

Du var alltså tvungen att söka dig utomlands för att finna en kvinna från en kultur och ett land där kvinnans överlevnad är beroende av en man, eftersom de svenska kvinnorna särar för vem som helst? Utom dig? Din logik är enastående.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 14:20:57 följande:
    EWWWWWWW! DISGUSTING!!!!!!!!

Mystiken tätnar. Varför kunde inte Jan, men sin störtsköna personlighet, finna en svensk kvinna.
  • Monte
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 14:34:35 följande:
    Ja, verkligen. Han verkar ju vara ett FYND, rena gudagåvan åt det kvinnliga könet.

Menar det. Är det något som är riktigt hett så är det vuxna män som skriker ewwww och inte klarar av annat än oskulder. Vilket varenda fattig kvinna i thailand såklart är.
  • Monte
    LinneaJosie skrev 2013-10-15 15:04:13 följande:
    Ja jag åstadkommer då veritabla snigelspår här i soffan. I can hardly contain myself!

Jag förstår verkligen det. Det här är charm på riktigt hög nivå.

Försöker få ihop det hela här, hittills har jag förstått att en bra kvinna, dvs en som en bra man (t ex ewwww-mannen då) vill ha är en kvinna som inte haft sex med någon annan så att hon utan tvivel nöjer sig med en ewwww-man i bingen.

Vidare är en den svenska kulturen klart underlägsen den thailändska, men ändå är det inte thailändska kvinnor som importerar utan tvärtom. Märkligt. Undrar vad det kan bero på.

Och slutligen har jag förstått att en svensk kvinna iförd kort kjol ser ut som en slampa = något otroligt hemskt, men en thailändsk kvinna iförd kort kjol ser sofistikerad ut. Fyra tummar upp.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 15:35:28 följande:
    Skulle kanske ha lagt till en smiley efter min ewwwww Nåväl. "Skadan" är ju redan skedd, så...Flört
    Det verkar inte gå så bra för dig att uttrycka dig.
  • Monte
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:05:49 följande:
    Nej inte rakt ut nej , men ni verkar reagera väldigt starkt på alla påstående som ifrågasätter er ofelbarhet.

Är du säker på att du är riktigt läskunnig?
  • Monte
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:16:29 följande:
    Sådärja , ännu en bekräftelse... är detta det enda sättet du kan uttrycka dig på ? Aggresiv och cynisk ? 

Varför ska jag lägga tid på att förklara rena självklarheter för någon som bestämt hävdar att svenska kvinnor är slampor för att de har sex och anser att det rent automatiskt är äckligt?

Du kan omöjligen ha förstått inläggen i den här tråden om du drar den slutsatsen enligt ovan.
  • Monte
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:25:40 följande:
    Hur var det där med läskunnighet ?

Peka ut ett enda inlägg där jag skrivit att svenska kvinnor är slampor och allt annat du påstår ? 

Om du menar bananens inlägg så kan jag hålla med om att de är provocerande , men era inlägg har inte heller hållit så mycket högre klass 

Jans inlägg är inte provocerande men visst gör han sig till åtlöje.

Okej, du tycker inte att svenska kvinnor är slampor men behöver ändå poängtera hur slampiga de är utomlands?

Jag är mest nyfiken på varför det är så fel med slampor. Varför det är viktigt att trycka ner svenska kvinnor.
  • Monte
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 17:40:46 följande:
    För att vara någon som gnäller om att kalla svenska kvinnor för slampor använder du dig själv av utrycket slampa ganska flitigt , det får stå för dig. Det jag har poängterat är att svenska kvinnor ofta beter sig annorlunda utomlands än vad de gör i sverige , om du väljer att kalla det "slampigt" är upp till dig... och att det är det som ger svenska kvinnor ett rykte om sig som promiskuösa utomlands , inte att de är promiskuösa , förstår du skillnaden ? 

Jag poänterar bara ett faktum , om du sedan väljer att se det som att att förtrycka svenska kvinnor är upp till dig , personligen ser jag det som ett väldigt pubertalt sätt att tänka , att se all slags kritik på den svenska kvinnan som någon slags förtryck och återigen en bekräftelse på att vissa verkar ha extremt svårt att öht kunna acceptera att svenska kvinnor kan möjligtvis tänkas fela ibland

Eller menar du att det inte alls är så ? Att svenskar utomlands inte alls beter sig annorlunda än hemma ? 
    Varför ska jag inte använda det ordet? Jag lägger inga negativa värderingar i det, till skillnad från exempelvis du och bananen Jan där?
    Varför behöver du poängtera att svenska kvinnor beter sig annorlunda utomlands? Vad vill du ha sagt med det? Att det därmed ska vara okej att nedvärdera oss, gärna i så pass generella slängar som Janne gör?

Jag ifrågasätter alltså varför du anser det vara fel att ha sex utomlands. Är det ordentligt tydligt nu?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?