• Monte

Är svenska kvinnor promiskuös?

Bra val av man att avla på, TS. Han låter fullt frisk.

I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Monte
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-12 19:24:52 följande:
    Man ska naturligtvis inte generalisera, men jag kan inte lita på svenskor efter detta. Är själv svensk. Har inget med etnicitet att göra. Hållas hemma? Naturligtvis inte. 

Om det inte har med etnicitet att göra så kan du ju börja med att reda ut varför du inte kan lita på just svenskor därefter.
  • Monte
    Eterisk skrev 2013-10-12 19:46:01 följande:
    Han menar förstås att han inte kan lita på en viss typ av svenska kvinnor - de som ljuger och bedrar. 

=svenskor alltså.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 15:45:34 följande:
    Svenskan har två sidor. Är hon på hemmaplan ska det ställas en massa krav på det ena och det andra hos partnern och uppfyller man inte det minsta krav är det bara och dra. Då är man inte vatten värd. Är hon däremot på semester utomlands ska det tamefan knullas runt ordentligt. Oavsett om hon har make eller pojkvän hemma. Jag är gift med en utländsk kvinna och det enda "kravet" hon har är att jag ska behandla henne med kärlek och respekt. Vilket inte är särskilt svårt. I övrigt älskar hon mig precis som jag är. Lägg av med att ställa massa krav på era partners, svenskor. Så jävla märkvärdiga är ni inte.

Sköna generaliseringar. Du verkar oerhört intelligent. :)
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 15:57:56 följande:
    Tack för "komplimangen" Får jag då fråga varför så många svenska män föredrar utländska kvinnor. Och kom inte dragandes med en massa dravel om "dörrmattor och hushållerskor" till fruar.

Jag har stött på en liten del svenska män som föredrar utländska kvinnor, ja. Dessa män har dock inte haft något alternativ, eftersom de varken haft personligheten eller utseendet för sig. De har heller inte varit många till antalet. Det finns mao inget svar på din fråga eftersom den är felställd.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:15:07 följande:
    Exakt. Man måste se ut och vara på ett speciellt sätt för att ha en chans hos en svenska. Annars duger man inte. Oavsett hur snäll man än är.
    Nej. Varför skriver du så?
    Snällhet är en egenskap som är uppskattad av troligtvis de allra flesta. Det är ett personlighetsdrag. Läs gärna mitt inlägg lite noggrannare.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:35:15 följande:
    Så varför måste 200-300 000 svenska män söka sig utomlands för att finna lyckan? Är de osnälla allihop? Det vill jag inte tro. Men vi är väl för fula då........
    300 000 svenska män MÅSTE enligt dig söka sig till fattiga asiatiska länder för att finna "lyckan"? Intressant tolkning av verkligheten.
    Jag är personligen helt ointresserad av dina siffror, det jag har sett med egna ögon är inte det minsta positivt när det gäller er som importerar människor.
    Och som jag redan skrivit, det som enligt mina observationer är gemensamt för er är att ni är fysiskt oattraktiva, väldigt gamla och eller saknar andra delar som normalt sett attraherar det motsatta könet. Det är inte en fråga om att vara "ful", det är mer än så.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:25:46 följande:
    Du säger att det inte handlar att vara "ful". Ändå utmålar du oss som oattraktiva, gamla och saknar både det ena och det andra som attraherar det motsatta könet?

Det handlar inte endast om att vara "ful", oattraktiv. Inte. Endast.

Saknar du utseende, personlighet, social kompetens osv, eller all of the above så är du inte särskilt intressant för de flesta i det här sammanhanget. Du har säkerligen själv liknande grundläggande krav och förväntningar på din partner. Eller räcker det med att hon andas och tackar ja till dig?

Undantaget de som råkat finna kärlek med kvinnor från dessa länder, så är det inte frågan om kärlek i relationerna, utan en kvinnan är en handelsvara och ni gör en affärstransaktion. Ja det är nästan endast äldre män, eller män utan social kompetens, utstrålning, personlighet, och med ett oattraktivt utseende som importerar dessa kvinnor och precis som du, gladeligen klagar på hur hemska svenska kvinnor är.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:51:53 följande:
    WOW! Inte visste jag att det är Gudrun Schyman jag talar med. Eller är det kanske Mona Sahlin?

Ja av den kommentaren på allt jag skrev utreder du alla eventuella frågetecken om att du faktiskt tillhör den skaran män. :)
  • Monte
    KimPossible skrev 2013-10-14 20:55:38 följande:
    Oh dear, du ger verkligen uttrycket "Vita kränkta män" ett ansikte.

Ett tips; om du inte får knulla, så beror dig på dig själv, ingen annan. Inte Gudrun Schyman, inte Mona Sahlin, Inte medlemmen Monte eller någon annan kvinna (eller man).

Men eller hur.

Förstår ärligt talat inte var Gudrun kom in i det hela men jag är naturligtvis hårig feminist eftersom jag kritiserar den här mannens vackra syn på svenska kvinnor. Inga feminister i Thailand!
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?