• Monte

Är svenska kvinnor promiskuös?

Smecker skrev 2013-10-14 20:54:08 följande:
    Well, vad är din förklaring till varför ni är såpass oattraktiva för det motsatta könet att ni måste söka er utomlands? Uppenbarligen finns det miljoner svenska män som INTE måste det.

Bra fråga.

Janne? Förklara gärna.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 21:31:15 följande:
    All right. Jag ska berätta för min "importerade" fru följande:" Tyvärr, babykoo (älskling på tagalog, i fall du undrar). Enda skälet till att jag gifte mig med dig var att ha något vackert att titta på och någonting skönt att stoppa in kuken i. Detta som jag enligt några rara damer på Familjeliv är för ful och gammal (45) för att få i Sverige . Jag hoppas att du inte blir alltför sårad av det faktum att dina svenska väninnor kanske innerst inne anser att det är så det ligger till"

Nöjd? 

Intressant att du tar det jag skriver så personligt. Varför? Varför går det bra att tala generellt och nedsättande om svenska kvinnor men att kommentera synen på män som importerar kvinnor är något du ska ta väldigt personligt? Iofs råder det inga tvivel hos mig om att du är en sådan man vi snackar om. Varför behövde du söka dig utomlands för att få en kvinna som älskar (?) dig?

Svara gärna på Smeckers fråga.
  • Monte
    kk kk skrev 2013-10-14 21:39:55 följande:
    vilken var smeckers fråga monte, så ska jag svara på den istället så det blir riktigt gjort. 

Försvinn. Tack. Du är ett skämt. Och då har vi ändå Janne här.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 22:18:20 följande:
    Det är lugnt, kk kk. Det är alltid kul att retas lite med folk.  Jag kan bara lugnt konstatera att  jag aldrig hade fått uppleva allt det fantastiska jag varit med om med min filippinska käraste om jag till äventyrs blivit ihop med en vanlig svenska. Både vad det gäller kärleken och den filippinska kulturen. Det filippinska folket är verkligen enastående. Landet har inte enbart skänkt mig en fru. Där får jag även respekt för den jag är utan att behöva passa in i en massa mallar. Så egentligen borde jag vara tacksam i stället kritisk mot svenskorna.  Off topic. Jag är 1.87 m lång, väger 76 kg, har håret i behåll. Så jävla "oattraktivt bitter vit man" är jag alltså inte, era batikhönor!!!

Konstigt att din härliga personlighet inte räckte...?
  • Monte
    KimPossible skrev 2013-10-14 22:48:51 följande:
    Varför känns det plötsligt som om jag försöker läsa en ettagluttares första taffliga försök till skriftspråk? 

Ah,  någon har missat både det där med versaler, gemener, skiljetecken och andra saker som gör att en text blir läsbar! För att inte tala om att det saknas en logik.

Ärligt talat, jag har läst helt fantastiska berättelser skrivna av barn, om rosa elefanter med femton ben, fiskar stora som flygplan och monster med fyra huvuden som blir till glassmaskiner om man bara är snäll nog. Dessa slår vissa inlägg här i tråden med hästlängder. Både när det gäller skriftspråk, logik och fantasi. 

Trådens illitterata "snälla" män kan ju annars alltid hoppas på det där med glassmaskinerna. Får man inte knulla kanske man iaf får äta så mycket glass man vill. Ni behöver bara vara lite snälla mot oss monsterfeminister.

• Monte
    kk kk skrev 2013-10-14 22:44:25 följande:
    monte, inte för att jag känner dig, så jag vet inte om det här är representativt.

men klicka på den där "visa endast" knappen under dig själv och läs sen dina egna meddelanden i tråden. sen ska du se vem som ser ut att ha en härlig personlighet visa för kolleger också om du har några. 

Seriöst. Jag skulle få ut mer av att diskutera politik med min byrå än att föra en diskussion med dig.

Jag har inga problem att få män eller kuk, det är inte min personlighet som fått mig att tvingas söka mig utomlands för att få en man. Logik och att följa ett resonemang är inte din grej.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 23:19:26 följande:
    Monte har Marilyn Monroe som profilbild. MM hade heller inga problem att få män eller kuk. Urblåst var hon med. Monte säger i sin presentation: "Det finns absolut ingenting här". Fri tolkning

Varför svarar du inte istället på vad det är som enligt dig för att vissa män, enligt dig själv mängder av män, måste söka sig utomlands till fattiga länder i Asien och östeuropa för att få en kvinna?

Du verkar ha väldigt svårt att hålla dig saklig, jag har uttalat mig om en grupp män, enligt hur jag och många med mig, uppfattar dem. De saknar ofta social kompetens, intelligens och eller ett fint utseende. Det behöver inte vara alla de sakerna, troligtvis faller de på sin brist på socialt uppförande, snarare än sina utseenden.

Du, däremot verkar ha svårt att vara saklig ens i generella termer. Vi som ifrågasätter dina nedsättande ord om svenska kvinnor är blåsta, feminister, och batikhäxor. Seriöst är det mig ett mysterium hur du ens lyckats köpa dig en kvinna med denna äckliga attityd.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-14 23:36:12 följande:
    Kanske är de ute efter en jordnära kvinna med bägge fötterna på marken, som inte ser sig själv som en gudagåva sänd från himmelen?  spånar lite  Som hela tiden sätter upp reglerna hemma vad som behöver göras och sexet är endast på hennes villkor.

Är jag nära?

Nära vad? Någon slags verklighetsförankrad beskrivning av svenska kvinnor? Nej.
  • Monte
    PrimitivMan skrev 2013-10-14 23:38:35 följande:
    Marilyn Monroe var allt annat än dum. 

Det är uppenbarligen inte det enda hingsten Jan inte känner till.
  • Monte
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:11:04 följande:
    Du är inte bara nära. Det är bulls eye!!

Är det okej att generalisera lika nedvärderande om den thailändska kvinnan, tro?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?