Jayt skrev 2013-09-30 11:38:56 följande:
Jag har precis varit på toa och det kom lite, pytte lite rosa på pappret!!!! Åh nu blir jag jätterädd!!
Oroa dig inte så mycket. Jag har haft liiiiite lite rosa ett par gånger men jag är 100 på att det kommer från Lutinus.
NoA22 skrev 2013-09-30 11:55:44 följande:
Nu har vi varit på VUL och fick se vår lilla bebis och ett tickande hjärta :) det lilla knytet var nu hela 8,5 mm långt!! Enligt maskinen var jag i vecka 7 (6+5) och beräknat förlossningsdatum är 21 maj :) känner mig sååå lycklig, helt otroligt!! :) nu bara måste det gå hela vägen!!
Grattis eileme87 och anna2701 och välkomna hit!! :)
Det är vårt första barn, 4 återföringar (3 IVF och 1 FET) vi fick ett embryo tillbaka :)
Åhh så underbart. Vilken skön känsla.
emjay00 skrev 2013-09-30 11:22:26 följande:
Har varit i kontakt med akademiska nu och jag kan sluta med lutinus idag! Har fått tid för ultraljud 21/10. Spännande! :)
Känner att jag har så svårt att njuta av graviditeten av rädsla för att något ska gå snett. Kan någon snälla lugna mig ;)
Försök att slappna av och njut av att vara gravid och inte oroa dig. Blir det MF kan du ändå inget göra. Men kroppen mår bra av att glädjas, kramas mycket för det ger positiva hormoner till kroppen