sinnesförvrängd skrev 2013-11-03 02:36:52 följande:
Jag tycker mig höra en frälst stoner(inget illa menat) när jag läser finns inlägg. Jag rör mig sönder och samman i flera år, för att det VAR lösningen på livet. Det tyckte jag då, idag skäms jag och har betydligt mer erfarenhet och insikt. Cannabis är lurigt.
Använder inte cannabis för de berusande effekterna, så nä är ingen stoner och inte heller nyfrälst på cannabis.
Jag är saklig och håller mig till fakta, vilket jag anser resten av befolkningen också skulle göra till det kommer droger.
Så kanske vi hade sluppit dubbel drogdödlighet i Sverige mot Europa.
Sen att prata vård hos vården och inte hos polisen, är nog nått som en stoner sällan säger.
Jag inser du haft en del problem med droger, dock får vi inte ta och inbilla oss att du tillhör den stora gruppen bland de som tar cannabis.
De allra flesta konsumerar det lite då och då, och nöjer sig med detta.
För vissa är cannabis lurigt, som du med ADHD.
Där du antagligen märkte första gången du tog cannabis, att du fick känna dig normal.
Och dina tankar slutade rusa i 200km/h i ditt huvud.
Det är ingen tillfällighet att de med psykiska sjukdomar eller åkommor använder cannabis.
De får inte den hjälp som krävs av sjukvården för att få dom känna sig normala.
Så det brukar oftast börja med att dom självmedicinerar på alkohol, som är en dålig kombination för en hel del med ADHD.
För sen hoppa vidare till cannabis, sen en mindre del av dessa hoppar vidare till andra droger.
I tron att regnbågens skatt ligger där.