Hej alla, nu är vi tillbaka från alperna. Barnen utvecklades otroligt, speciellt Alvin min 6-åring lärde sig hålla balansen, stanna/bromsa och början till svängar, på 4 dagar som vi åkte. Vi hade en toppenvecka. Liam 3-åringen stod mest mellan våra ben men höll balansen rätt bra. Nu får vi fortsätta här utanför Uppsala, kanske Kungsberget m.m Alpe de'hui var vi i. 2 dagar tog vi utan skidor, badade i utomhuspool och vandrade runt i byn. När vi åkte hem regnade det, fy vad jag tyckte synd om de som kom då.
Tycker mig känna puffar ibland men är osäker. Går in i v18 om någon dag. Rul 17 januari försöker övertala sambon att inte kolla kön hihi, han vill så gärna veta. En dotter står högt på önskelistan kan jag lova. Men vi är så glada oavsett, såklart.
Konami: grattis!! Vad härligt. Nu kommer pyret att stanna, det är bara er tur nu.
Anna: min kompis var nästan med om samma sak, hon hann dock till bb men fick göra allt värkarbetet hemma, bm hade sagt att de kunde åka hem utan att kolla hur öppen hon var, när de ändå stannade på sjukhuset kom en annan bm och sa att detta är minsann inget vilorum, vi behöver detta till folk som ska föda. Så hon åkte hem, när det kom blod ringde de igen och när hon tillslut kom in födde hon sonen 10 min senare. Helt oacceptabelt, första barnet. Hur bra känns det då med kommande barn undrar jag. Jag tror och hoppas att detta är mardrömshistorier och inget som ska drabba någon av oss.