Någon förälder i Halmstad?
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Jag kommer ifrån Småland ( Älmhult) men har flyttat runt väldigt mycket på grund av jobb (Ikea). Ja det är väldigt mysigt, älskar mammalivet! Jag har dessutom fått en underbar dotter som är så snäll och trygg
Oj vet inte vad som hände med mitt inlägg? Men jag fortsatte iaf med att fråga vilket BVC man ska gå till? Vi bor i stan ganska centralt:) ( eller ja snart, vi flyttar nästa vecka). Samt om de finns babysim och vilket gym som är bäst?:)
Jaha, jag bodde i Lenhovda ett tag, inte jättelångt emellan om jag inte misstar mig..
Vi går på BVC Oskarström :) Vart i Halmstad ska ni flytta? :)
Hejsan!
Bor också i Halmstad, är 24 år och har en dotter på 2 år :) vi börjar bli sugna på en till nu men jag är bara timanställd än sålänge så det får vänta lite till :) har inte läst igenom tråden, men vart bor ni andra? :)
Hej! Vad kul att du också har en dotter på två :) Vi bor som sagt i Oskarström, vart i Halmstad bor du?
Hej allihop!
Tror det finns flera babysim om jag inte minns fel men en jag vet om är i alla fall på badet vid arenan. Har inte varit där själv men läste på om det för ett tag sen. Har dock glömt det mesta, minnet är bra men kort.
Uppdaterar lite om mig själv jag med: har en dotter på 7 månader, själv är jag 25, sambon 26 och vi bor i Vallås. :)
Jaha!! Haha tufft! Min sambo heter Alexander o jobbar på ett företag här i oskaström, gör din svärfar det med?
Vi är förresten båda 21 o dotter är 2 o vårt nästa barn är beräknat i årsskiftet :) (snabb info igen) hehe :)
Vi bor på Rotorp i stan :) vi kikar dock lite smått efter hus, utåt gullbrandstorp-haverdal-harplinge typ :)
Jaha, ja det var centralt!
Så mysigt med hus!! :)
Åååh! Jag vill också bo i hus! :) Men det får minsann blir lägenhet tills oss ett bra tag till, jag kan ju hamna lite vart som helst när jag börjar söka jobb till sommaren.