Någon förälder i Halmstad?
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!
Åh va roligt:) ja vart bor du:)
Ojj då, åkte på den infarten idag haha :) Jag bor i Oskarström! :) Tack, längtar jättemycket efter bebis i magen! Hur gamla är ni? Själv är jag 21! :)
Jag är också 21. Haha va heter du då:) går du på någon mammagrupp i stan?
Hehe nu känner jag mig gammal ju! Är 25. Jag är i Oskarström lite då och då för svärföräldrarna bor där. :)
Vad innebär mammagrupperna? Alltså vad gör man?
Michelle, nej går inte någon mammagrupp för tillfället :)
25 är inte gammalt :)
Har du instagram:) jag förstår mej typ inte på detta här:) vi hade kanske kunnat träffats med barnen någon dag? Du hade en 2 åring väl?
skriv din instagram så följer jag dig där :) visst, ses gärna!
Mariaalundh! Du med peerpen så klart!
ja skickade en förfrågan :)
Ja jag ses gärna också nån gång. :)
Nu ska jag snart smyga ner i sängen. Min lillskrutta har problem med tänderna och vaknar och gråter ofta om nätterna. Natten som var, var rekordjobbig, hon brukar vakna 2-3/natt men nu vaknade hon med en timmes mellanrum hela natten. Jag hann inte ens somna om mellan varje gång hon vaknade. Jobbigt. Ni som har lite äldre barn, hur länge håller det på? Har varit så här i typ en månad nu. Med undantag för två bra nätter. Känns som om två bra nätter på en hel månad inte är mycket att hurra för.