Inlägg från: leiasmamma |Visa alla inlägg
  • leiasmamma

Någon förälder i Halmstad?

Hej! Jag har en 2- åring o andra barnet kommer i årsskiftet :)

• leiasmamma

Ojj då, åkte på den infarten idag haha :) Jag bor i Oskarström! :) Tack, längtar jättemycket efter bebis i magen! Hur gamla är ni? Själv är jag 21! :)

• leiasmamma

Jag kan tyvärr inte hjälpa till o ge tips om nätterna, då min dotter alltid har sovit hela nätterna.. Men dom råden du fick var bra. Provat bitringar med knottror? :)

• leiasmamma

Ja det är synd att klaga, bebis i magen kommer säkert vara helt tvärtom för det ;) Hoppas din lilla dotter snart vill sova lite mer på nätterna då :)

• leiasmamma

Jaha, jag bodde i Lenhovda ett tag, inte jättelångt emellan om jag inte misstar mig..

Vi går på BVC Oskarström :) Vart i Halmstad ska ni flytta? :)

• leiasmamma

Hej! Vad kul att du också har en dotter på två :) Vi bor som sagt i Oskarström, vart i Halmstad bor du?

• leiasmamma

Jaha!! Haha tufft! Min sambo heter Alexander o jobbar på ett företag här i oskaström, gör din svärfar det med?

Vi är förresten båda 21 o dotter är 2 o vårt nästa barn är beräknat i årsskiftet :) (snabb info igen) hehe :)

• leiasmamma

Ja verkligen vilket sammanträffande! Högst troligt att det är vi ;)

Min dotter vägde 3535g o va 47
    lång, får se hur stor nästa skrutt är! :)

• leiasmamma

Hej Lina :)
    Grattis till din lilla tjej! Vart i Halmstad bor du? Finns ju öppna förskolor :) Babysim?

• leiasmamma

Jag bor i Oskarström. Alltså visst ditt barn får inte ut så mycket av öppnis men det får ju du :) Du kommer iväg o träffar människor i samma sits liksom. Hur gammal är du? Finns ju även för unga föräldrar osv. Ingen aning, gick aldrig på babysim men vet att det är väldigt populärt.

Min dotter är 2 år och min andra dotter är beräknad 1/1 :) Ingen fara, fråga på :P

• leiasmamma

Ja precis o det tycker jag är en anledning :) Jag är 21 :) Ja som jag skrev innan så blir det en liten flicka till. Så nu är jag i djungeln med barnnamn ;)

• leiasmamma

Ja det ska bli kul :) Ja men finns typ nästan inga jag gillar, är så himla kräsen har jag märkt! Leia kändes som ett sånt perfekt namn o det har det varit men hittar inte ett sånt bra namn till ;)

Svar på tråden Någon förälder i Halmstad?