• Lullabay

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Själv har jag BF 11 oktober, så är nu 32 fullgångna veckor. Det har varit intensivt de sista veckorna då jag fick åka in och stoppa värkarna redan i v31! Tog 2 doser av bricanyl och en nedrans massa tester för att hålla koll ordentligt. Kan tillägga att min förra graviditet slutade med akut kejsarsnitt i v36+6 (moderkaksavlossning) så dom har lite "extra koll" på mig denna gången.

Nu har jag i alla fall inga värkar längre, men foglossningen smärtar mig något kopiöst, bebisen har vänt sig och troligtvis redan fixerat sig då jag även känner smärtor ner i mellangärdet, känns som knivhugg. Det kommer bli tungt de sista veckorna har jag en känsla av och tänkte att det kanske är fler som känner som jag.

Tre läkarbesök väntar också, måndag blir det läkaren, tisdag UL och onsdag en vanlig gravkontroll hos BM. Mycket spring blir det :P

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-19 18:52
    Våra BF-datum!

Anna 2011 - 7 oktober
    Lullabay - 11 oktober
    Sania - 11 oktober
    Therese S - 12 oktober
    Sajood - 15 oktober
    Mami2013 - 25 oktober
    FridaE - 26 oktober
    Gladadagar - 26 oktober
    Lillapyretsmamma - 27 oktboer
    Erli - 27 oktober
    LinnElin - 30 oktober

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-20 18:32
    Anna 2011 - 7 oktober
    Lullabay - 11 oktober
    Sania - 11 oktober
    Therese S - 12 oktober
    Sajood - 15 oktober
    NovemberMommy - 15 oktober
    Mami2013 - 25 oktober
    FridaE - 26 oktober
    Gladadagar - 26 oktober
    Erli - 27 oktober
    LinnElin - 30 oktober

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-20 19:13
    Eija76 - 4 oktober
    Anna 2011 - 7 oktober
    Lullabay - 11 oktober
    Sania - 11 oktober
    Therese S - 12 oktober
    Sajood - 15 oktober
    NovemberMommy - 15 oktober
    Mami2013 - 25 oktober
    FridaE - 26 oktober
    Gladadagar - 26 oktober
    Erli - 27 oktober
    LinnElin - 30 oktober

• Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?
  • 3småprinsar

Miami2013:

En film med Gustav Skarsgård, destruktiv film.. Ush nä den rekommenderar jag inte. Jag ligger också hemma innan tre små frön hämtas på skola /dagis. Jag kan komma med några bättre filmtips sen:) vad fint med Alfons:) ett rart namn!

• Lullabay

Tack för alla lyckoönskningar!! Klockan 19:20, föddes Isabella. 2,8kg och 47 cm lång. Vi mår bra men väldigt trötta såklart. Jag uppdaterar igen imorgon bitti, ska även ta en bild på den lilla som jag ska ladda upp här! :)

• eija76
    Lullabay skrev 2013-09-13 23:45:27 följande:
    Tack för alla lyckoönskningar!! Klockan 19:20, föddes Isabella. 2,8kg och 47 cm lång. Vi mår bra men väldigt trötta såklart. Jag uppdaterar igen imorgon bitti, ska även ta en bild på den lilla som jag ska ladda upp här! :)
    Fantastiskt! Vad fort det gick! Ett stort grattis till er!!!
  • sara b 79

Grattis!!!
    BF 19 oktober 2013 med Izabella - www.gravidmedizabella.blogg.se
  • Mami2013

Nämen stoort grattis Lullabay åh vad glad jag blir för er! Hon ville verkligen ut i världen! Vila nu och ta hand om er så väntar vi spänt på uppdatering! (Och en förlossningsberättelse)

• Snultan

Åh va myys med liten bebis Grattis grattis! !

Gravid med första barnet som beräknas komma 6 Oktober!
  • anansie

Stort GRATTIS! Njut i massor nu.
  • LinnElin

Lullabay - Stort grattis till er! Skönt att höra att allt gick bra!

Linnéa 100107, BF 131030
  • FamMorrhår

De "första" man gör på morgonen är att gå in här å kika.. å vad ser man! GRATTIS Lullabay!!!!

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?