BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Hej! Hoppar in här. Väntar min fjärde den 19 oktober. Vi har tagit reda på att det blir en tjej. Har fått foglossning som är riktig besvärlig sen några veckor tillbaka.
Hej! Hoppar in här. Väntar min fjärde den 19 oktober. Vi har tagit reda på att det blir en tjej. Har fått foglossning som är riktig besvärlig sen några veckor tillbaka.
Vi har en Skip Hop-skötväska. Sängen är uppe och bäddad. Skötbordet står klart. Kläderna som är inhandlade är tvättade. Det ska bara kompletteras lite. Vagnen är beställd och kommer om ett par veckor.
Jag har aldrig haft problem med några av mina tre barn att sova i spjällsäng.
amandaa: Har foglossning så vissa dagar är bättre än andra. Blir trött lättare nu så tar vilopauser när möjligheten finns. Sover sämre på nätterna och får springa mer på toan.
amandaa: Har foglossning så vissa dagar är bättre än andra. Blir trött lättare nu så tar vilopauser när möjligheten finns. Sover sämre på nätterna och får springa mer på toan.
Idag vart det besök till både VC och barnmorskan. Var på VC för min förkylningshosta och fick hostmedicin som ska tas på kvällen så att jag ska få sova lite. Sen till BM och där var allt bra. Hon har vänt sig med huvudet nedåt men det visste jag redan. Har även fått kallelse för igångsättningssamtal den 27:e.