Inlägg från: sara b 79 |Visa alla inlägg
  • sara b 79

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Hej! Hoppar in här. Väntar min fjärde den 19 oktober. Vi har tagit reda på att det blir en tjej. Har fått foglossning som är riktig besvärlig sen några veckor tillbaka.

BF 19 oktober 2013 med Izabella - www.gravidmedizabella.blogg.se
  • sara b 79

Vi har en Skip Hop-skötväska. Sängen är uppe och bäddad. Skötbordet står klart. Kläderna som är inhandlade är tvättade. Det ska bara kompletteras lite. Vagnen är beställd och kommer om ett par veckor.

• sara b 79
    LinnElin skrev 2013-08-28 08:33:07 följande:
    Sajood - Det är ju så mysigt! Såg allt bra ut med värden och tillväxt av magen? Hur fort brukar hjärtat slå på era småttingar appropå lyssna på hjärtat?

Sist var hjärtslaget på 148. Ska till BM idag så då får vi se vad det ligger på då.
  • sara b 79
    amandaa skrev 2013-08-29 09:52:58 följande:
    Hejsan! Tänkte höra om man får hoppa in här med er jag har bf 20 oktober så år nu i vecka 33! He också funderat på hur man ska bädda osv så det var skönt att få lite tips!

En till som har BF nära. Jag har dagen före dig. Hur som helst...välkommen!
  • sara b 79

amandaa: Har foglossning så vissa dagar är bättre än andra. Blir trött lättare nu så tar vilopauser när möjligheten finns. Sover sämre på nätterna och får springa mer på toan.

• sara b 79

amandaa: Har foglossning så vissa dagar är bättre än andra. Blir trött lättare nu så tar vilopauser när möjligheten finns. Sover sämre på nätterna och får springa mer på toan.

• sara b 79

• sara b 79

• sara b 79

Idag vart det besök till både VC och barnmorskan. Var på VC för min förkylningshosta och fick hostmedicin som ska tas på kvällen så att jag ska få sova lite. Sen till BM och där var allt bra. Hon har vänt sig med huvudet nedåt men det visste jag redan. Har även fått kallelse för igångsättningssamtal den 27:e.

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?