BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Stort grattis Therese S!!!
Klockan har passerat tolv och är nu på bf+1, med onda värkar fast inte så täta. Kommer säkert gå över som tidigare.
Stort grattis Therese S!!!
Klockan har passerat tolv och är nu på bf+1, med onda värkar fast inte så täta. Kommer säkert gå över som tidigare.
Alltså värkarna kommer säkert gå över och försvinna.
Åh Snultan vad fantastiskt! Blir alldeles tårögd! Var intressant att läsa och vilken otroligt gullig bebis!
Mami2013, tack för omtanke, ja hu det börjar bli litte deppigt här, känner mig lurad på konfekten. Smärtor osv men ingen förlossning...
Ss85: Tror som TessTessan att det kan vara stress bakom hjärtklappningarna. Om det är stress på jobbet i kombo med dålig sömn tex. Men så himla bra att ni tog det på allvar och åkte in, för man vet aldrig, bra att kolla upp ordentligt. Har lovat mig själv att aldrig ta lätt på något när det gäller tex hjärtat, alltid kolla upp sånt! Hoppas er dotter får träffa pappa snart!
Att gå förbi datum för bf känns verkligen som en berg o dalbana att så pass långt innan tro att det är dags, kände mig redo för säkert en o en halv månad sen. Och att plötsligt vara framme vid det där magiska datumet men ingenting händer.
Det känns verkligen som om det aldrig kommer att hända, mest för att det känns otroligt att min kropp verkligen kan sätta igång en förlossning. Känns som om barnet är fånget i magen...typ.
Så om det blir fler graviditeter i framtiden kommer jag definitivt slå bort idéer om att föda vid bf och endast rikta in mig på 42 v. Nu handlar det mycket om hur det känns i kroppen, men kommer ignorera varje sammandragning och förvärk, förrän det verkligen inte går att se förbi.
Är nu på bf+2 men har säkert minst tio dar kvar att jäsa ännu mer.......