BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Oooh JA! Fan låt mej vara. Ni märker när den kommit!! Haha.
Jag är oxå trött! Har senaste veckan haft en varannan dag trötthet.. Pigg som en mört sen halvt döende dagen efter. Sover som en potta skit om nätterna så det är ju inte konstigt man är trött. Är för övrigt sämst i världen på att vila under dagarna trots att jag borde.. ja när dottern är på dagis. Är hon hemma kan jag ju bara drömma om att vila. Som tur är har jag både mamma och svärmor 5 minuter hemifrån och båda är väldigt hjälpsamma med dottern när dom är lediga från jobbet.
Jag som aldrig har ont eller känningar irriterar mej på att jag idag har lite ont i vänstra ljumsken.. bebis som trycker där tro? Jag är även så trött att jag snart dör. Känns som jag vart vaken i flera dygn och det känns som en evighet till kväll.. Dålig nattsömn börjar ta ut sin rätt. Varje kväll jag går och lägger mej tänker jag "bara det inte sätter i gång inatt för det orkar jag inte" Trött, trött, trött!!
Vår dotter undrar inte alls hur bebisen ska komma ut.. Bara att hon tycker att pappa kan bära den istället så mamma kan springa igen, haha.
Fast vi har sagt att vi ska åka till sjukhuset och ta ut bebisen och att hon får komma och hälsa på där när den kommit ut... och att vi sen kommer hem och då ska bebisen bo med oss.