BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Åh, vad kul afroditekissen! Stort grattis!
Åh, vad kul afroditekissen! Stort grattis!
Haha! Jag måste bara dela med mig av en sak! Satt med dottern i köket och gjorde i ordning en bulldeg för en stund sen när jag fick en rejäl förvärk. Stannade upp med degen och började frusta och stöna ist. Då frågar dottern om jag håller på att bajsa... Jo, för det är något vi brukar göra vid köksbordet här hemma... Hon brukar fråga hur bebisen ska komma ut med hur förklarar man det? Vi fick oss ett gott skratt iaf!
Grattis sosso03! Hoppas att allt gick bra!
TessTessan, vad skönt att din tur äntligen är här! Lycka till och hoppas att allt går bra!
Här händer det inte mycket. Hade några förvärkar igår men de är helt oregelbundna och försvinner när jag går och lägger mig. Dock tycker jag att magen/bebis (?) reagerar när jag dricker mitt hallonbladste. Märker verkligen skillnad på det rena hallonbladsteet och det som är utblandat med annat. Ni kan ju kika in här i slutet av november å se om min lilla tjej har behagat att komma ut då... Uppgiven och trött på det här nu.
Sajood, låter helt klart som att det är på gång för dig! Håller tummar och tår för att det är så!
Gladadagar, med dottern kände jag inte av en enda sammandragning eller förvärk. Kände heller inte något i ljumskarna. Det smällde bara till och sedan var värkarna regelbundna med kort tid mellan varje. Från första värk till att hon var ute gick det 13 h och 50 min. Hade jag inte mått så illa på sjukan hade det nog kunnat gå fortare men jag låg och spydde som en gris... Jag hoppas på att det går fortare den här gången.