• Ss85

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Hej! I natt lossnade en pytte bit till av slemproppen.. Tänkte på hur de e me sex nu? De borde väl inte vara någon fara att ha när de e så lite som lossnat? Eller? De borde ju inte vara öppet upp liksom när de e så lite som lossnat?

• Ss85

Ok, de låter bra! Tänkte ju köra på färdknäppen när de börjar närma sig lite mer! ;)

• Ss85

16 okt e de dax! Men den får gärna komma typ två veckor innan. ;)

• Ss85

Åh va härligt o gå på spa Anns!!! Verkligen något jag skulle uppskattat nu! I natt vaknade jag av att bebis sparkade o grejade extremt så e rädd att bebis vände på sig?! Hoppas verkligen inte! Kejsarsnitt e de sista jag vill, fött de andra två vaginalt så hoppas på att få göra de denna gången me! Längtar till måndag då de e dax för bm besök igen! :) lämnat tjejerna på dagis nu o krupit ner i sängen igen, stannar nog här tills de ska hämtas igen! ;)

• Ss85
    Mami2013 skrev 2013-09-17 10:35:59 följande:
    Sara b 79 kan man göra det innan? :) vi har alltid fått göra det efter födseln... Men hade ju varit riktigt smidigt att göra det innan!!

Har du barn sen tidigare så brukar de väl skicka papper hem som man bara ska skriva under? Så e de i vår kommun i alla fall. :) Väldigt skönt o slippa åka iväg. :)
  • Ss85

Glöm inte packa amningsbh oxå! ;) O amningsinlägg. Läppsyl om man ska använda lustgas, blir så torr om läpparna av den!

• Ss85

Tycker me de e svårt de här me klädsel till bebis, man vet som sagt inte hur vädret e i oktober.. Men med filtar o nån tunn overall blir de säkert bra! :) Åh helt sjukt va man längtar nu!!!! Som många skrivit e de ju olika hur de e me vattenavgång, med min första dotter kom först en flod sen sipprade de hela tiden, me andra dottern rann de bara lite i omgångar..

• Ss85

Åh va fin hon e Lullabay!! Va härligt o fått komma hem o börja sin nya vardag me en ny familjemedlem! Ja nu e man verkligen så nyfiken på vem de e som bökar inne i magen! :) Samtidigt kan jag känna en viss oro, detta e tredje barnet, kommer förlossningen gå bra? Kommer bebis vara frisk? Ska allt gå bra en tredje gång? Men de får vi ju verkligen hoppas men ibland kommer oron över mig när man aldrig haft några problem me varken förlossning, återhämtning o fått två fina friska flickor som alltid sovit bra, aldrig haft kolik eller nånting jobbigt utan varit väldigt lätta barn!

• Ss85

Ja nu börjar de verkligen närma sig för alla! :) Hae ni bestämt namn ännu? Vi vet inte vad de blir men hoppas mest på pojke för flicknamn har vi verkligen inget alls!! Hur svårt som helst att komma på något! Kanske för att vi redan har två flickor! ;) Blir de en pojke ska han heta Jamie! De har min man sagt i sex år nu sen första gången jag va gravid, att få vi nån gång en pojke ska han heta Jamie. :) Så de e tredje gången gillt nu! ;)

• Ss85

Nu har bitar av slemproppen lossnat tre gånger på en vecka.. Borde de inte va på G snart?! Vet att de kan ta lång tid även om slemproppen lossnat men man blir ju lite hoppfull varje gång man ser att en bit har lossnat! ;)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?