BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Hej! Hoppar på denna tråden! :) Väntar mitt tredje barn 16 oktober, har två tjejer födda -08 & -10! :)
Hej! Hoppar på denna tråden! :) Väntar mitt tredje barn 16 oktober, har två tjejer födda -08 & -10! :)
Alltså nu e jag så jäkla trött på att vara trött!!! Visst jag ska inte klaga då jag e ledig men har en omtenta på fredag o får verkligen inte in nånting i huvudet! Så sjukt trött.. Antar att de e järnvärdet, låg sist på 101 trots två järn tabletter om dan.. Har beställt hallonbladste idag som ska börja pimplas om några veckor! Går in i vecka 34 i mon! Önskar så att bebis vill komma två veckor innan beräknat, dock ligger bebis me rumpa ner så den får gärna vända på sig innan! ;) Angående spjälsäng så har våra två tjejer alltid sovit i sina sängar från att vi kommit hem, dom har trivts jätte bra i sin säng. :) Får hoppas trean me gör de, orolig att man ska rulla över bebisen, i alla fall min man som e väldigt rörlig på natten! ;)
Hur ligger era bebisar? Sist jag va hos bm i v31+0 låg bebis me rumpa ner. Men e mitt tredje barn så bm sa att jag inte behövde oroa mig för den hade gått om tid o plats att vända sig. Nästa gång jag ska till bm e jag i v34+4, lite väl långt emellan gångerna tycker jag, hoppas bebis har vänt på sig då i alla fall! Man känner att de börjar närma sig nu! Bf 16 okt!
Vecka 34+4 idag o bebis har lagt sig me huvudet neråt!!! :) Usch så nervös jag varit dessa veckorna då bebis låg me rumpan ner på förra bm besöket.. Hoppas den håller sig me huvudet ner nu! ;)
Någon mer som e sjukt trött? V35+0 idag o tänker mest, hur ska jag orka klämma ut en bebis när jag e så fruktansvärt trött hela tiden?! Har rätt lågt järnvärde 107 men e ledig o när barnen e på förskolan tis, ons o tors sover jag alltid typ två timmar. Ändå e jag fortfarande trött.. Åh va trött jag e på o va gravid nu.. ;)
Jag e me orolig att min bebis ska ha vänt sig igen.. Inte för att jag känt något utan mest bara orolig. I v.33 låg rumpan ner men i v.35 låg huvudet ner så hoppas bebis håller sig så! Idag lossnade en pytte pytte bit av slemproppen!!! :)