BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Lycka till tesstessan det kommer gå bra vare sig vad bebis bestämmer sig för. Försök håll dig lugn
Lycka till tesstessan det kommer gå bra vare sig vad bebis bestämmer sig för. Försök håll dig lugn
Mensvärk eller nå konstiga förvärkar el sammandragningar plus att bebis bökar runt som tusan känns som han vänder ut o in på magen. Strålar ut i ryggen o värker.. får se hur natten blir :-P
Nääää.. de lugnade ner sig iaf
Detta är ju mitt första barn så har ju ingen erfarenhet men jag har förstått att bebisar är väldigt varma av sig. Sen en riktigt fin höstdag blir det ganska varmt..
Jag har påslakan med en vuxenfilt som är vikt i.. fleecefilt typ. Sen har jag även en tunn babyfilt.. och så har jag ju locket till liggdelen.Kommer köra på de första tiden iaf sen beror de ju på vad för väder de är.. sen tar jag åkpåsen fram mot vintern o tjockare overall.. men ah som sagt, man får ju klä bebben efter vädret. Även vintersolen kan ju värma rätt bra..
Min syster blev hemskickad efter sex timmar med andra barnet vet jag :-P de beror nog på hur allt går och hur mkt folk som ligger inne.
Yes de gör jag
Besöket på sjukhuset gick bra (inskrivning). Vi va där i 2,5 timme. Lite info lite prover sen fick vi träffa läkaren. Han va lite flum hehe men rolig...
Ska träffa narkosläkaren på tisdag eftermiddag och lämna blodprov även. Sen ska vi va in för snittet kl 7 på onsdag. Jisses upp tidigt alltså hehe.. är ett annat par som gör snitt samm dag men vi blir nr ett skönt.
Ska även få urinkatetern insatt efter ryggbedövning. Tyckte jag va väldigt skönt för den va jag lite oroli för
Så nu tar jag o sambon helg. Sista helgen innan barnskrik & bajsblöjor hehe så ska se tikl att riktigt njuta