Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

3småprinsar, de kängorna jag hittade var på din sko. Jättesnygga, med lite dekoration typ som nitar. Jag är väldigt kort och har typ stl 35-36 på skor. Så jag brukar ha svårt att få tag i snygga skor som finns i min stl. men dessa hittade jag Skrattande Haha gravidkläder har jag inte heller mycket utav. varvar mellan 2 par jeans när jag är ute (ena paret har precis blivit för små runt midjan typiskt nog) och hemma går jag alltid i mjukisar... Åh Sobeabyorna i velour har jag suktat efter hela graviditeten!! Är dom sköna? dom ser helt underbara ut att ha på sig iaf Skrattande funderar på att skaffa ett par, magen försvinner ju inte direkt (iaf inte för mig) så dem kan man ju ha efteråt också känns det som....
  • Mami2013

Ss85, jag är osäker på hur det är med sex efter att slemproppen har gått. Men vi har haft sex efter att min släppte... Glömde fråga bm det. Kanske kan vara bra att veta hur det är...

Nån annan som vet?

• Mami2013

Åh Snultan, lycka till imorgon :) lova att du uppdaterat oss efteråt?? :)

Eftermiddagen har varit riktigt jobbig om jag får gnälla lite. Har haft superont i kroppen och så fort jag rest mig från soffan så har förvärkarna satt igång... Men nu får det bli sängen för min del! Gonatt på er Mammor! Hoppas vi alla får sova gott :)

• Mami2013

Åh spännande 3småprinsar!! Hur har det gått under natten?? *nyyfiken*

MsDiva välkommen in i tråden! Första "oktoberbebisen" föddes för några dagar sedan :) Här är en till som är trött på att vara gravid nu vill jag lova. Man väntar otåligt! Är det första barnet eller har ni fler?

• Mami2013

Oj haha kan tänka mig att du måste vara otålig, eller? Typiskt att det lägger av bara.. Hoppas det håller i sig nästa gång ;) det låter iaf som att det faktisk är nåt på gång! Skönt att du har så stora barn så de klarar att ta buss till skolan. Hur gamla är dom?
    Jo tack just nu känns det bra. Gårdagen var inte rolig, hade mer ont än innan. Man vill ju bara att tiden ska gå snabbare nu så bebis kan komma ut!

• Mami2013

Sara b 79 kan man göra det innan? :) vi har alltid fått göra det efter födseln... Men hade ju varit riktigt smidigt att göra det innan!!

• Mami2013

Sara b 79, nee tyvärr dom skickar snarare hem papper om att vi ska komma dit. Tredje barnet för oss denna gången.. Men funderar på att ringa dit och kolla om man kan få göra det innan :)

Snultan, vad känner du över att det inte lyckades? Du var väl helt okej med snitt? Skönt iaf, nu vet ni när ni ska få er bebis :) det måste vara underbart att veta att snart är h*n här!! Det är verkligen inte lång tid kvar!! Haha visst är bricanylen UNDERBAR :-P jag fick det regelbundet med första barnet... Och fick en dos för några veckor sedan i denna graviditeten. Men den brukar gå över efter en inte allt för lång stund iaf! Känner du dig öm i magen nu? Klämde läkarn mkt? Haha förlåt att jag är såå nyfiken, jag har aldrig varit med om ett vändningsförsök så jag är nyfiken ;)

• Mami2013

Lyckan, vad krångligt det låter om din fru redan har skrivit på massa papper. Hur mkt ska hon behöva skriva på liksom!?

Jag vill minnas att vi tog upp det där med hallonbladste tidigare i tråden. Men minns inte när man "får" börja dricka detta? Hjälpte iofs inte i förra graviditeten så varför skulle det göra det denna gången!? Men funderar på å testa ändå!

• Mami2013

Men grattis till lillkillen Erli :) så skönt att han mår bra trots den tidiga födseln! Hur går det, kan du amma eller behöver han hjälp med sond eller nåt sånt? Minns att min pojk hade inte fått in sugtekniken när han föddes (v. 34) så vi fick sondmata honom ett tag. Vet du hur länge ni behöver vara kvar? Och hur mår du nu efter en omtumlande upplevelse?

• Mami2013

Välkommen Kanu82, här är en till som är ordinerad vila så jag vet hur du känner dig ;) har du en bra graviditet i övrigt?

3småprinsar, hejja hejja!! Kan det vara ytterligare en oktoberbebis på G nu då!? Så himla spännande :)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?