Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

FamMorrhår... Måste bara fråga dig som inte heller får göra nåt hihi.. Hur fasen får du tiden att gå på dagarna? Jag har ju visserligen två barn som måste ha mat osv osv... Men det blir ju riktigt långtråkigt att bara ligga i soffan!?

Nån som har bra boktips?

• Mami2013

FamMorrhår... Måste bara fråga dig som inte heller får göra nåt hihi.. Hur fasen får du tiden att gå på dagarna? Jag har ju visserligen två barn som måste ha mat osv osv... Men det blir ju riktigt långtråkigt att bara ligga i soffan!?

Nån som har bra boktips?

• Mami2013

Hihi skriver från iPhone och den lever sitt egna liv! Såg att jag fått med samma inlägg två ggr :-P

FamMorrhår, jag har också hund. En liten staffe hon är en riktig kelgris så hon ligger med mig i soffan... Sen får sambon ta en längre promenad med henne när han kommer hem. Mysigt med sällskapet iaf... Hm jo datan har blivit lite nött, det håller jag med om. Och telefonen ligger jag och pillar med och sånt... Men det ÄR svårt att inte strunta i att bara ta det lugnt!!

Anansie, älskar kriminalromaner :)) tack för tipset får kolla upp henne!! bra att det är ett par böcker som man kan plöja igenom då!

• Mami2013

Min lille kille var väldigt lugna imorse och då tänkte jag som dig Snultan, har inget emot att han sover ;) däremot har jag två andra barn som går upp vid 06-07 varje dag

• Mami2013

Haha ja Snultan man vänjer sig ;) när sonen (som nu är 5 år) var liten och började vakna vid 08 fick jag panik nästan... Jag ville ju soova!!

• Mami2013

Min son var ganska lugn, både i magen och utanför. Dotter tvärtom, helvild både i magen och utanför :-P

Åh idag är en nostalgisk dag för min del. Tänk att för fem år sedan låg jag på förlossningen just nu och min älskade lilla son var på väg att födas

• Mami2013

Jag är sjukskriven pga prematura sammandragningar - så inga tunga lyft eller hastiga rörelser för min del, det är mest bara vila i soffan/sängen som gäller. Sökte grav. penning men har inte fått svar på det ännu!

• Mami2013

LinnElin det låter som slemproppen! Sån var min med. Den kan gå i omgångar eller släppa hela, den kan även återbildas. Min gick för snart tre veckor sen(eller var det två!? Hm...) och än har inte nån förlossning varit på gång.. Så det kan dröja flera veckor eller bara några dagar innan nåt händer :)

• Mami2013

LinnElin nämn du det för bm. Kan ju vara bra även om det inte skulle betyda nåt! Men ifall att... Vilken vecka är du i nu?

• Mami2013

Haha ja då är det ju förhoppningsvis inte dax än LinnElin! Men man börjar ju undra ändå och det är lätt att bli nervös! Håller tummarna för att den återbildas ;)

Hej Pralina 81! Välkommen :)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?