• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Testat & klart! Det vart så mycket NEG som det kan bli. Inte ens ett svagt streck. Men mina ömma och svullna bröst påminner mig om att inte tappa hoppet. Köpte två clearblue och tänker ta ett på tis :)

• paron
    Anonym (i) skrev 2013-10-25 11:25:17 följande:
    Hej. Hade ett MA och skapades 3/10. Gjorde ett graviditetstest 15/10 och visade negativt så alla hormoner är borta från förra grav. Gjorde ett äggöossningstest idag och igår som visat samma resultat( se bild) menas det med att jag har ägglossning nu? Har varit på pissigt humör och det känns som jag borde ha det.

Ser ingen bild? Ja du kanske ska ha ägglossning snart :) Mys på!! :)
  • paron
    Anonym (i) skrev 2013-10-25 11:49:27 följande:
      såg visst att bilden ville inte följa med förra gången

Ett solklart positivt test!! Mys på nu och hoppas det tar sig :) 🌸❤️
  • paron
    carithal skrev 2013-10-25 18:14:02 följande:
    Hej. Hade ägglossning igår så jag å gubben myste igår när han kom hem från jobbet. Hoppas det tar sig nu. Tog äl test igår kl 12 å det visade ett svagt streck på stickan men positivt var det. Kl 20 hade det blivit ett starkare streck så vid 23 myste vi. Hoppas det tog sig nu denna gång. Mår grymt illa idag så det är väl normalt antar jag..

Strecket ska ju inte vara svagt, då är det inte positivt. Jag skulle råda dig att fortsätta ta äl test. Och när du får ett riktigt starkt streck så kommer din äl mellan 12-48 timmar. Lycka till 🌸
  • paron
    frånochmeddu skrev 2013-10-25 14:44:40 följande:
    www.familjeliv.se/hem/franochmeddu/gallery/ph... Min stegring. Tror ni att jag behöver oroa mig att det står 2-3 ist för 3+ i vecks 5+4? Jag har räknat ut att jag borde vara såhär långt gången utifrån när jag tror att jag hade ÄL!

Kan det inte bara bli högst 2-3 veckor? Eller 3+? Eller har du kanske inte använt samma koncentrerat urin? Kram
  • paron
    F89 skrev 2013-10-27 08:17:59 följande:
    Godmorgon tjejer! : D

Men god morgon på dig!!!! ;) Härligt tjejen!
  • paron

Har testat varje morgon nu och bara fått neg. Brösten ömmar fortfarande och har vuxit. Imorse testade jag med en RFSU sticka och såg ett svaaagt streck, vilket sambon också såg. Har två test kvar. Gick in på testlagret och köpte deras stickor som jag hoppas ska få på tisdag :) 20 st stickor, himmelriket för en testoman!! ;) Hur går det för er? Någon som ska testa snart? Dock känner jag mig inte ens glad över det svaga strecket, litar nog inte på det och vill inte tro något för att sedan få mensen. Så blev det förra månaden. Fick svaga streck på tre olika tester förra månaden, mensen va sen, trodde att jag va gravid men sen kom mensen iaf. Så nu vill jag ha ett starkt streck och sen ett "gravid" på ett digitalt för att jag ska tro på det.

• paron
    SaandraR skrev 2013-10-27 10:54:16 följande:
    Okej , nej det känns säkert olika varje gång men man kan ju inte låta bli att jämföra. Hatar att över analysera allting :p

Du är inte ensam!!! Jag tänker, är brösten lika ömma idag? Har dem inte gått tillbaka till normal storlek? Hade jag inte mer ömma och mer svällda bröst sist jag va gravid!? Tänker hela tiden och blir galen på mig själv!
  • paron
    SaandraR skrev 2013-10-27 10:55:14 följande:
    Hur va det nu, har du haft bim?

Imorgon har jag det. Så det är väldigt tidigt än så länge.
  • paron
    JennieCH skrev 2013-10-27 10:58:15 följande:
    Ett svagt streck är ett positivt test. Om du fick sen mens efter tre streck var det säkert ett tidigt missfall. Tycker du ska köpa CB digital och testa på beräknad mens. Men som sagt om strecket kommit upp inom testtiden så är det positivt!

Jo vi trodde också att vi fått ett ytterligare mf förra månaden. Imorgon har jag beräknad mens. Tänker inte köpa ett digitalt för att testa imorgon, det kommer visa neg. Förra graviditeten fick jag svagt positivt på dag 37, alltså en vecka efter min BIM. Så jag väntar med digitalt tills på fredag iaf.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?