• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

www.familjeliv.se/hem/paron/galleri.php Jag tänkte ta ett annat test för en gång skull. Tog ett preg från Apoteket. Var tvungen att trixa det också eftersom det inte syntes i kameran. Det kan ju också vara spök. Tog ett från testlagret med samma urin men det hade inte ökat. Inte en ökning nu på 6 dagar. Och brösten är lite ömma nu bara, inte alls som i förrgår. Tvivlar nu på graviditet. Väntar istället på tidigt missfall.....

• paron
    0fia skrev 2013-11-29 23:24:35 följande:
    Så härligt att det finns fler   . Måste bara fråga om du tagit något test som varit helt negativt innan de svaga plussen kommit? Jag testade för typ 1,5 vecka sen och då var det väldigt svagt negativt och då tänkte jag att nu räcker det. Ångrar mig nu ju såklart eftersom jag inte vet om hcg:t försvunnit helt eller om det är det som är kvar nu ller om det är bebis på g....

Förra månaden testade jag bara neg med dessa från testlagret. Denna månad kom det ett svagt streck på första testet. Jag börjar tröttna på dessa tester som bara visar svagt :/
  • paron
    Kirsten skrev 2013-11-30 17:04:52 följande:
    När jag testade när jag va gravid med min son fick jag svagt positivt med sticka bim+5/6 testade med cb och fick 1-2 v bim+7/8. Så först en vecka efter bim tror jag man kan få rättvist resultat!:) Nu med mf fick jag 2 lika starka streck på sticka bim+11. Så än finns det hopp!:)

Ja när jag plussade innan mitt mf så plussade jag väldigt svagt på BIM + 7 tror jag så det finns väl hopp... Så länge inte mensen kommer :)
  • paron
    zebra skrev 2013-11-30 18:03:37 följande:
    Kirsten skrev 2013-11-30 17:04:52 följande:
    När jag testade när jag va gravid med min son fick jag svagt positivt med sticka bim+5/6 testade med cb och fick 1-2 v bim+7/8. Så först en vecka efter bim tror jag man kan få rättvist resultat!:) Nu med mf fick jag 2 lika starka streck på sticka bim+11. Så än finns det hopp!:)
    Samma sak jag undrade lite över, om det är kört om man får negativt vid ett tidigt test. Det känns lite mer hoppfullt då jag själv också fick svagt sträck vid BIM+4 sist. 
    :)

Då tar vi varandra i hand och hoppas på nytt!! Mensen har ju inte kommit och jag ska ha mens någon gång mellan imorgon och tisdag :)
  • paron
    Solros78 skrev 2013-11-30 22:57:28 följande:
    Men det måste väl vara skillnad mellan olika test? De här testerna med sträck, när står det på drm att man kan börja testa?

Ja en del står det 6-15 dagar efter äl, en del samma dag man förväntar mens osv, det är olika men jag anser inte att vissa är bättre än andra. Gjorde ett testa tidigt men det visade inget streck alls...
  • paron
    Solros78 skrev 2013-12-01 07:59:38 följande:
    Det är bara jag som desperat vill ha hoppet kvar, att negativt på cb digital i fredags mirakulöst ska omvandlas till positivt men jag tvivlar på det just för att det var cb digital...

Jag tappade hoppet idag då mitt test blev negativt idag. Då var det nog så jag trodde också, tidigt mf, och nu har hcg gått ur kroppen.. Varför ska jag envisas med att testa tidigt för? Aldrig mer!
  • paron
    0fia skrev 2013-12-01 10:35:05 följande:
    Kanske för att man inte vet exakt när ägget släpper och för att det tar ett par dagar innan ägget hunnit ner och det är för sent. Jag har tex ägglossning ca 48 timmar efter första pos äl-test...
    paron skrev 2013-12-01 10:08:25 följande:
    Jag tappade hoppet idag då mitt test blev negativt idag. Då var det nog så jag trodde också, tidigt mf, och nu har hcg gått ur kroppen.. Varför ska jag envisas med att testa tidigt för? Aldrig mer!
    Blä! Det känns som jag hoppats med dig och verkligen trott att du fått ett plus!

Ja jag trodde också, men eftersom testerna aldrig blev starkare så anade jag något. Bara vänta på att mensen ska komma då. För jag tänker INTE räkna detta som missfall. Tänker kasta alla mina positiva test nu och glömma att dem någonsin existerat. Tycker också om testlagrets och jag har aldrig fått spök på dem och dem verkar jättebra och känsliga. Fick ett streck på preg från Apoteket igår också. Men nu är det sluttestat för mig eftersom det blev neg idag... Vad tråkigt att du också fick neg idag :/ vi får försöka till nästa gång då.
  • paron
    F89 skrev 2013-12-01 17:29:46 följande:
    Tråkigt : ( kram!

Kram kram
  • paron

Mensen slut, dags att försöka igen då.... För 5e gången. Snart gått ett halvår efter vårat missfall, och inte lyckats bli gravida ännu... SUCK! Börjar tappa greppet om detta. Denna månad väljer jag dock att strunta i äl test och gravtest. Mitt psyke måste vila, så denna gång räknar jag heller inte med en graviditet.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?