0fia skrev 2013-12-01 10:35:05 följande:
Kanske för att man inte vet exakt när ägget släpper och för att det tar ett par dagar innan ägget hunnit ner och det är för sent. Jag har tex ägglossning ca 48 timmar efter första pos äl-test...
paron skrev 2013-12-01 10:08:25 följande:
Jag tappade hoppet idag då mitt test blev negativt idag. Då var det nog så jag trodde också, tidigt mf, och nu har hcg gått ur kroppen.. Varför ska jag envisas med att testa tidigt för? Aldrig mer!
Blä! Det känns som jag hoppats med dig och verkligen trott att du fått ett plus!
Ja jag trodde också, men eftersom testerna aldrig blev starkare så anade jag något. Bara vänta på att mensen ska komma då. För jag tänker INTE räkna detta som missfall. Tänker kasta alla mina positiva test nu och glömma att dem någonsin existerat. Tycker också om testlagrets och jag har aldrig fått spök på dem och dem verkar jättebra och känsliga. Fick ett streck på preg från Apoteket igår också. Men nu är det sluttestat för mig eftersom det blev neg idag... Vad tråkigt att du också fick neg idag :/ vi får försöka till nästa gång då.