Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Ja man kan ju alltid hoppas :) Hur går det för dig?
Och så kom mensen, bara att vänta och se till nästa månad, fjärde försöket :'(
Mensen tog slut iförrgår, haft lite bruna flytningar igår bara. Min mens varade bara i 4 dagar. Har nu beställt hem äl-tester från testlagret, 14st, ska också köpa cb äl test och vi har minst 15 st gravtest kvar från testlagret så nu kör vi på med fjärde försöket! Måtte det gå denna gång. Är det någon mer än Zombiemamma som har fått plus? Och hur går det för er som fortfarande hade plus efter mf?
Hej alla. Är inte så aktiv här i tråden, men hoppas det går bra för er. Jag har testat med äl tester nu efter mensen och igår fick jag ett positivt test, det var lika starkt som kontrollstrecket. Hur vet man nu när man har äl efter ett sådant test? Iförrgår testade jag också positivt, men igår starkare ändå. Ska man börja räkna efter att testet blir svagare? Tänk om jag får lika starkt idag också, eller starkare? Hur vet man? Åh tycker detta är krångligt med äl tester.
Jag hade äl den 17 nov och mensen ska komma den 3 dec. Lång väntan!! Snart börjas det testas hej vilt med gravtest igen ;)
Jag tog ett test imorse. Väldigt tidigt eftersom jag är på äl+8, men kunde inte hålla mig ju!! Jag har lagt upp bilder på mitt galleri, en bild från imorse och sedan gjorde jag ett nu på kvällen också för jag blev så chockad av att se något. Men kvällstestet gjorde min ännu mer chockad!! Strecket va dubbelt så brett. Jag är ju bara på äl+8 än! Ge mig råd!! www.familjeliv.se/hem/paron/galleri.php