Inlägg från: Hannah8401 |Visa alla inlägg
  • Hannah8401

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Gweny, då är vi nästan lika! Dag fyra med pergo föe mig idag. Hoppas på äl! Testar du med stickor?

• Hannah8401

Gweny, jag känner inget av pergotime. Inga biverkningar. Jag har tagit det tidigare också. Det blir inga vul för mig, jag har väldigt lågt amh, så risken att flera ägg skulle släppa hos mig är så liten.

Jag tempar och tänkte också använda stickor för att se om jag får äl.

Du vet inte varför din äl uteblir?

• Hannah8401

Karro, hur lågt amh har du och hur gammal är du?

Jag har också lågt amh, skulle inte kunna bli gravid naturligt sa de. Men nu har jag vart gravid tre ggr på 1,5 år, varav en fin frisk son

• Hannah8401

Jag fick barn i dec, jag köpte mammastrumpbyxor och hade mycket klänning/kjol och strumpbyxor. Annars så passade alla kläder utom jeans då

Åh vad jag vill vara gravid igen. Det var så mysigt.

Dag15 idag, neg ältest. Har tagit dubbelkur pergo, jag har fått äl av det förut, men får jag ingen nu?

Vilken cd har ni som tagit pergo fått äl?

• Hannah8401

Nej jag köpte såna där ullstrumpbyxor så jag grös inte. Använde mycket tights också.

Jag kunde faktiskt knäppa min jacka men det var precis! Fick inte jättestor mage och gick inte upp så mycket i vikt.

Jag funderade länge på att köpa en gravidjacka, men så länge det funkade med de vanliga så behövde jag inte

Det var nu i dec 2013 han kom så det var ju en väldigt mild vinter också.

• Hannah8401

Alvisen, japp utebliven äl två mån på rad efter missfall. Ser ut att bli en tredje trots pergotime

• Hannah8401

Stjärnasomärdin, 16 juni hade jag mitt missfall. Har haft två menstruationer efter det men utan äl tyvärr.

Om två veckor ska jag till min läkare, så ska fråga om jag kan få något starkare för att få äl. Eller om jag kan bli hänvisad vidare.

Ska du ta pergo? När var ditt missfall?

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?