• is1

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

0fia skrev 2013-11-22 23:03:57 följande:
    Åh, är så trött! Tror att jag har ägglosning idag men känner att jag inte riktigt orkar. Maken är på fest och jag har varit borta hela dagen. Vi måste ju få till det men känns så jobbigt när det blir tvunget.......

men tvinga dig inte, känn inget måste. njut och ha det bra med varandra ;)
  • is1
    Patricia4 skrev 2013-11-23 14:01:33 följande:
    Hej

Får jag hoppa in här? Fick missfall igår och är så ledsen. Först blev det ingen mars bebis och nu ingen juli bebis heller. Vågar vi försöka igen? Är så megadepp idag..:(

Tråkigt att höra! Många styrke kramar
  • is1

Jag va på gynmottagningen igår, eftersom jag har så ont och dom hittade inget, allt såg bra ut å så. Det hon rekommenderade var att äta p-piller eller bli gravid..
     Jag skulle äta Alvedon och naproxen för det onda, men det hjälper inte.

Så någon som har något tipps?  

• is1
    F89 skrev 2013-11-27 15:25:02 följande:
    Jag blir så trött på mig själv!
    Har mått ganska bra den senaste veckan och verkligen sett framåt. Blev överlycklig av mitt positiva ÄL-test i måndags och känt att det kanske blir bra det här till slut ändå.

Sen, som en jävla tvångstanke, går jag in och läser ALLT i den bf-tråd jag var med i tidigare. Det slutar med att jag börjar gråta och tycker att hela världen är dum, ful och orättvis. Så himla onödigt av mig att gå in där och grotta ner mig...

åå du är inte ensam kan jag lova dig! känner samma sak som du, känns som alla blir gravida i min närhet. känner mig så ledsen varför förlorade jag min bebis, vad har jag gjort för att förtjäna att uppleva detta osv. nu skulle jag vara i den veckan osv... det gör mig så ledsen. känns som jag borde fokusera på mig, träning och flytt ist för att grotta ner mig och tänka på att jag vill bli gravid osv men det är inte så lätt att bara släppa och tänka på annat.
  • is1
    0fia skrev 2013-11-24 15:18:27 följande:
    På väg att bli posititvt?

Vår första dotter blev till på första ägglossningen efter mf. Nu har vi kört på igen så vi får se vad som händer... Vet många som blivit gravida på direkten igen.

Knepigt. Och hur var det du fick inte till nmågon undersökning? Hur ont har du?

Jo va på kvinnokliniken i måndags, och dom hittade inge fel. typ dom sa att jag skulle äta p-piller eller bli gravid .
  • is1

Jag är så lycklig!! Jag har just plussat, det stod gravid 1-2 veckor!!!! :) trodde inte alls att jag var gravid inga tydliga symtom utan bara massor av flytningar, tänkte bara testa i fall, för jag ska på julbord idag.

• is1

Tack för alla grattis!  Många kramar till er som fått eran mens osv
    tänk på att inte bli för uppstressad, lätt å säga men svårt att inte låta bli alla dessa tester..
    men jag slutade  faktiskt av äta folsyra å med testerna, vi hade lite sex, trodde inte jag skulle bli gravid :)
    Ville bara säga än finns det hopp tjejer! 

• is1
    paron skrev 2013-12-08 09:44:13 följande:

Denna månad tänker jag sluta med tester osv, orkar inte tänka på graviditet längre. Får hoppas att det får kroppen att slappna av.

Gör det, njut av varandra och ta hand om er, :) kanske kan vara bra att tänka på annat.
    kram
  • is1
    Anonym (Positive) skrev 2013-12-10 22:45:11 följande:
    Underbart och avis! Grattis! Glad

Tack! Det blir din tur snart!:)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?