Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Idag blev det ett digitalt test ????
Idag blev det ett digitalt test ????
Jag måste fråga...
Jag pratade med KK i går och hon sa att jag skulle ta ett nytt test om ett par dagar för att se att jag verkligen inte är gravid och jag tänkte att de kan jag ju inte vara. Alla symptom utom illamåendet försvann med blödningen. Och illamåendet tänker jag beror på spänningen då jag har mycket psykiskt press på mig just nu.
Hur tänker ni? Kan man vara gravid utan att känna något efter att man blött? Jag är skeptisk, men vad tror ni?
Jag har en tid för missfallsutredning nu i Mars hos en annan klinik och då ska jag prata med dem om det. men jag tror inte jag har något kvar för jag känner mig inte speciellt gravid...
Jag har inte fått ut några klumpar. Får man alltid det trots att fostret bara var ett par veckor gammalt?
Hej! Kanske kan den här tråden vara något för mig. Känns så tomt nu när graviditetstrådarna jag skrivit i inte funkar längre. Är mitt i mitt missfall. Fick det konstaterat på vul igår (7+6). Bröt ihop totalt då vi längtat så efter detta.
Har två barn, men detta var min fjärde graviditet så detta är mitt andra missfall.
Jag sörjer det liv som inte fick bli, men längtar också efter att få försöka igen.
E2012smamma - jag hade Bim imorgon men testen började bli så starka att jag började tro på det.
Har kommit mer blod idag. Känner mig helt dränerad. 3 missfall 5 månader..,,
Ibland så vänder bara känslorna. Jag blir så ledsen när tjejer i tråden plussar och får missfall igen. Andra eller tredje gången... eller ännu fler gånger! Livet är så orättvist.
Jag vet att ni har skrivit det innan, att veckan innan BIM bara är jobbig och jag var naiv att tro att jag skulle hantera det bra. Jag tänker inte på annat! Jag känner efter i varenda litet skrymsle och känner mig inte alls gravid. Inte som förra gången jag plussade när jag kände lite överallt.
Så blir jag ledsen och tänker på allt som kunde ha varit, jag tänker på min lillasyster som har sin bebis nu och jag tänker på min brors sambo som har en i magen och känner mig så tom och sabbad. Jag vill bara att det ska bli fredag så jag får veta, men först måste jag jobba en hel jäkla vecka. Det känns som en evighet och i likhet med flera andra här så har jag också ont i magen på söndagarna innan arbetsveckan börjar.
Nu i veckan ska vi bestämma våra semestrar och alla i arbetslaget har önskat samma veckor. Som vanligt blir det dom med små barn som får alla veckor som de har önskat och vi andra får nöja oss med resten.
Fick dessutom en kass löneökning i senaste lönerevisionen. Facket sa till mig att enda sättet för mig att få upp min lön var att bli föräldraledig så att jag kan löneinplaceras när jag kommer tillbaka. Jag har jobbat 5 år på detdär jäkla stället, och en annan tjej i min ålder som har varit anställd under lika lång tid har fött två barn under tiden (och knappt varit där), hon han en högre lön än vad jag har nu! Känns jävligt rättvist!
Har en riktigt låg kväll.
Jag trodde bim var i helgen men nej, nu fick jag plötsligt mens idag, dag 23, bara 7-8 dagar efter min äl, jaha, där gick sista försöket på bebis 2014.