Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag är i v4+3 tror jag. Jag är så ofantligt glad. Och nu ska jag njuta järnet för man vet aldrig vad som händer och sker här i livet. Fånga dagen ska jag göra!<3
Jag har beslutat mig för att testa med stickor nästa månad istället, vi är mitt inne i en flytt denna månaden och jag känner väl att jag måste fokusera på det, sen kan man ju alltid hoppas att vi prickar in rätt dag i alla fall, jag vet ju att min fertila period börjar nu och framåt.
Ja kroppen är allt märklig ibland. jag har också haft hattiga cyklar den senaste tiden. Appen kanske baserar din ägglossning efter din senaste ägglossning? Jag har tyvärr inga erfarenheter kring sådana appar, hoppas det går bra i alla fall....
Hejsan tjejer
Har inte varit här inne på några dagar och missat lite i tråden.
Tänkte bara kolla med om en sak, har ni ägglossningsflytningar innan ägglossningsdagen och hur många dagar innan i så fall, Har haft sådana hala flytningar ett par dagar och idag känner jag typ som mensvärk fast på ena sidan som jag brukar vid ägglossning.
Hej tjejer
Såg ni det senaste avsnittet av fråga doktorn som handlade om fertilitet?
www.svt.se/fraga-doktorn/fraga-doktorn-direktsander-om-fertilitet (hoppas det blev rätt länk)
Kramar till er
Hej tjejer!!
Har inte skrivit här inne på ett tag, men nu har vi kämpat ett par månader och det börjar kännas jobbigt.
Mensen har dessutom strulat och kommit någon vecka sen, säkerligen stress men det blir svårt att hitta ägglossningen, har försökt med testlagrets stickor.
Testar ni på morgonen eller på eftermiddagen? Kan ju vara så enkelt att jag missat ÄL, känner ju klart och tydligt när jag har den, flytningar och smärta, fast det är kanske ingen garanti? Har även en massa PMSsymtom, de är värre sen innan tycker jag.
Har bokat in en tid hos en homeopat och får även se till att ringa en gynläkare på måndag.
Kram