Blåsippan84 skrev 2014-02-11 14:10:30 följande:
Jätte tråkigt att höra. Jag fick mitt mf i dec, v 8. Min man sa i helgen att det skulle varit mkt tuffare och fått veta om det vid ett ul, för då bygger man ju upp att man ska få se pyret. Måste varit jätte tufft!! Blev du gravid fort efter första mf?
Vår Son och mf gick på första försöket. Väntade en mens å sen försökte vi på "riktigt" förra mån, med äl å massa sex vid äl. Men det tog sig inte. Blev lite nere precis då, eftersom maken jobbar borta i v så kommer vi inte kunna pricka in äl förrän i sommar. Men vem säger att det blir ngt då? Så tänker jag vid mina "mörka" stunder. Men oftast tänker jag just nu inte så mkt på det, men lär väl bli vid BIM.
Jag blev faktiskt gravid direkt efter varandra, det första missfallet i vecka 6, gravid månaden efter och MA i vecka 13.
Jag fick en liten blödning i vecka 13 som jag ville kolla upp, väl där inne såg man en liten motsvarande vecka 6 utan hjärtslag så jag blev hemskickad en vecka, (läkaren trodde kanske att jag hade räknat fel men det visste jag att jag inte hade) så jag visste att det var kört, veckan senare fick jag cytotec men det blev strul med en massa rester som satt kvar och fick flera omgångar innan allt kom ut, samtidigt under allt elände skulle jag fixa mina sista skoluppgifter ( gick en extra kurs hela våren som skulle avslutas till sommaren).
Jag tänker inte heller så mycket på det nu för jag har inte tid, vi är mitt inne i en flytt och försäljning av min bostad.
Ja jag håller med dig man tänker mer på det under mensen, får alltid jobbiga tankar under den tiden plus all PMS som vi inte ska tala om :P
När har du nästa BMI? Om en vecka ska jag ha mens men vem vet kanske slipper jag den =)