• paron

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Zombiemma skrev 2013-09-23 22:37:42 följande:
    Åh tjejer vad kul!!! Det låter verkligen som om ni är gravida ju!! Själv känner jag mig orolig, har väldigt lite symtom idag, brösten är tunga men inte ömma längre.. 37 dagars cykel känns INTE ok för att vara jag..

Jag vet inte ja, tog ett test nyss. Först såg jag bara ett streck, sen efter att testet torkat lite så dök det upp ett till streck. Måste ha varit efter ca 25-30 min. Antar att det inte heller är ett giltigt test. Har BIM imorgon. Nu tvivlar jag på det här :/ blä!
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 09:11:04 följande:
    Jag tvivlar också. Testade med RFSU imorse och såg en super svag skuggad linje. Kan ju vara inbillning också. Men visst är det svårare att plussa tidigt med RFSU än tex cb?

Som den testoman jag är så tänkte jag köpa ett cb och testa. Tänk att hoppet aldrig lämnar en ;)
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 10:21:21 följande:
    Känner lika! Hoppet är kvar tills tant röd hälsar på. Jag har 3 mil till närmaste apotek. Är lagomt sugen på att köra dit, eller jag måste nog helt enkelt göra det ;)

Ska träffa en väninna på stan kl 13. Får bli ett köp då :)
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 13:38:54 följande:
    Jag vet nu vilka gravtest jag kommer att rekommendera. Cb-digital! Tjoohoo!

Grattis!!!! Jag testade med ett cb men ej digitalt och jag fick inte ett plus :/ inte ens ett ynka litet svagt streck :( Jag trodde verkligen..... Har BIM imorgon så vi får se... Men idag har jag fått mycket varma och ömma bröst som är lite svullna. Så var det sist jag va gravid också. Men tror att mensen nog kommer imorgon eller någon dag framöver..
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 22:00:07 följande:
    Tack! Jag testade ju med ett vanligt cb igår och fick inte heller plus. Kanske en minimalt nästan osynligt plus för ett tränat gravtest öga. Så tappa inte hoppet! Jag trodde inte det digitala skulle visa något. Så jag började undra vad alla mina symptom istället berodde på. Men nu vet jag ju :)

Man kanske ska testa ett digitalt då? Får väl se om mensen kommer idag. Mina bröst är VÄLDIGT ömma idag iaf, och det tar jag som gravsymtom, men man vet ju aldrig. Kroppen kan verkligen lura en. Hur låg du till när du testade med digitalt? Va mensen sen?
  • paron
    Skorpan89 skrev 2013-09-25 10:57:26 följande:
    Jag räknar från äl, så jag testade på äl+13 :) Ja jag tycker du ska testa med ett digitalt. Då får man svart på vitt.

Jag va på äl +13 igår. Gick och köpte ett digitalt nu. Spar den till morgonkisset imorgon bitti, på min födelsedag. Hoppas det kan ge mig lite tur :) mensen har inte kommit idag iaf och ingen mensvärk. Hoppas hoppas hoppas!!
  • paron
    Zombiemma skrev 2013-09-25 13:57:59 följande:
    Håller tummarna! Lycka till!!

Zandra0711 skrev 2013-09-25 14:49:49 följande:
    Lycka till! :D

Tusen tack!!!
  • paron

Mensen kom inte idag. Testade med en RFSU sticka imorse utan resultat. Börjar bli tveksam till om jag ska ta det digitala testet imorgon.. Tänk om det blir neg, då blir jag väl dep och besviken, kanske förstör min födelsedag. Känns som om man slösat dels mycket pengar men också tar detta testande på mitt psyke. Känner mig gravidoch trodde verkligen att vi fått till det denna gång. Och ja, jag började testa tidigt, men får förhoppningar när andra fått plus några dagar innan BIM och på testen står det vissa procent beroende på när man testar. Känns frustrerande när man kör test på test och man ibland får något svagt streck för att sedan få neg på ett annat. Förvirrande...

• paron
    Movieprincess skrev 2013-09-25 23:34:36 följande:
    Kan det inte ha med testernas känslighet att göra då? CB har väl rätt hög känslighet...har aldrig använt rfsu:s test...
    ♥Liam 080314 ♥ liamojag.blogg.se ♥Tuva 100416♥

Har testat med cb också, utan resultat. Väntade med mitt digitala.. Tog ett RFSU nu, men visade blankt. inte ens min födelsedag gav mig tur :( BIM +1 idag.
  • paron
    Emaria skrev 2013-09-26 08:17:34 följande:
    Vad tråkigt Paron, men jag tänker att om du plussade på BIM +3 sist så kanske det finns hopp? Du har ju fortfarande inte fått mens. Du är inte stressad som kan få mensen att dröja?

Räknade nu och sist plussade jag på BIM +5 visst. Väntar på att mensen ska komma nu. Har den inte dykt upp på söndag så tar jag det digitala då. Nej, stressad är jag nog inte. Men känner mig frustrerad över att kroppen säger en sak men testen en annan. Tror inte på att jag är gravid, men vill bara att mensen ska komma nu så vi får försöka igen!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?