Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Första gången så va det inte riktigt planerat. Men vi blev så lyckliga. Ja någon gång så händer det, och jag hoppas det blir snart!
Hej. Förlåt för att inte ha varit aktiv här på ett tag. Som jag skrev så tog jag en riktig paus från alla tester, allt kontrollande och även från familjeliv. Det känns så skönt och avslappnande. Igår fick jag helt plötsligt ont i mina bröst och idag är det värre. Är bara på dag 18 i min cykel och enligt min kalender har jag inte ägglossning för än på fredag dag 20. Så jag tror att min cykel är helt ur balans, så kommer säkert ha en kort cykel nu. Efter nyår, i januari tänkte vi ta nya tag igen. Skönt med lite semester från stressen :) Hoppas fler har plussat här inne. Ska läsa tråden nu. Kram ❤️
Nu tjejer får ni hjälpa mig innan jag sitter och söker sönder internet och innan jag funderar sönder hjärnan. Min vanliga cykel brukar se ut så här. Mens i 6 dagar. Äl dag 18, symtom som ömma bröst på dag 24 och som håller i sig till samma dag som mensen kommer. Min cykel brukar vara 31 dagar. Denna cykel hade jag mens som vanligt i 6 dagar. Konstigt nog fick jag ont i brösten på dag 17, och det håller fortfarande i sig, är på dag 25 idag. Vad är det frågan om? Kan jag ha haft äl tidigare eftersom jag fick ont i brösten redan en vecka tidigare än vad jag brukar ha? Eller kan man få ömma bröst redan innan äl? Så att jag ändå hade äl på dag 18 trots att jag fick ömma bröst på dag 17? Ska jag nu ha ömma bröst en vecka till innan jag får min mens? Varför får man ömma bröst? Vad beror det på? Hur ser eran cykel ut med symtom osv? Trött jag blir på min kropp :/ Kaos!
Nu håller vi tummarna på att jag får behålla det ❤️
Nu står vi här igen, som för två år sedan.
Ett missfall i augusti och nu är vi inne på tredje försöket. Precis som för två år sedan.
Känslorna känns så väl igen. Skulle man kanske lyssna på sitt eget råd och ta en paus från alla äl-tester & gravtester..
Sorgen är olidlig!