-
ca 7 dagar innan BIM*zebra skrev 2013-12-01 01:16:32 följande:Använde RFSUs test oh där stod det att man skulle kunna testa ca innan BIM. Tror det är olika för olika personer.
-
Spännande, Saandrar och Belly :)!
Har fått en finne på näsan, på samma ställe som jag fick finnen förra gången det visa sej att jag var gravid och inte mens på gång. Första gången en finne ger mig hopp om något haha
-
Haha !Ja det får man hoppas! :PBelly skrev 2013-12-02 15:27:36 följande:Hahah det var lite udda gravtecken. Får hoppas finnen kommer med ett glatt besked då ;)
-
Ja eller hur, man känner igen alla symtom från förra gången o hoppas på att det ska betyda ett nytt hopp :(F89 skrev 2013-12-02 15:46:41 följande:Och jag har behövt tvätta håret oftare de senaste dagarna för att det har blivit fett fortare än vanligt. Precis så var det i början av graviditeten förra gången. Jävla hopplösa vecka innan BIM, man blir ju knäpp!
-
Jag skulle ha BIM idag men tror jag räknat fel, tror cykeln har förlängts efter missfallet till 28 dagar..så ska vänta ett par dagar innan jag tänker testa om inte mens kommit. Har förövrigt inga symtom egentligen. Igår blev jag plötsligt illamående direkt efter middagen och kräktes men tror inte det är ett symtom..hade en tenta idag och var
stressad igår.
Kissar ofta,men inga värkande bröst eller molvärk...inväntar mensen faktiskt..
Sandraar: Kan det vara nidblödning kanske? :) Har inte upplevt det själv men läst och hört andra haft det.
-
Ja så kommer jag göra av samma anledning som du.SaandraR skrev 2013-12-03 22:56:45 följande:
Invänta mens och testa om den inte kommer :) så ska jag göra nästa gång för att slippa bli extra besviken om det inte blir nåt..
jo hade nästan trott på det om det inte vore för att jag fick ett svagt streck på grav sticka igår..men ska testa om ett par dagar om jag inte får mer blödning nu..
Ja gör så, man vet aldrig. -
Ser ingen bild,men säger grattis och är glad för att de andra verkar se den positiva bilden :D haha!fruPalmkvist skrev 2013-12-04 19:06:09 följande:Så himla konstigt!!!!!! Fick positivt på ÄL test den 17 och ÄL den 19 nov enligt appen. Testade med det känsliga clearblue den 1 dec... Visade ingenting!!!! Tänkte att det är kört denna månad... Skulle få mens igår men den kom inte, tänkte att jag testar igen nu ikväll då fick jag detta!!
-
Syns ett ljusrött utsmetat sträck där! Om jag var du skulle jag ta det där som positivt ;) Jag säger grattis!carithal skrev 2013-12-04 08:26:10 följande:Ser jag i syne eller är det nåt där?? Kan nån snäll själ hjälpa mig? Äl+13.. Kan man verkligen plussa så tidigt? Detta är ett test från billigatester.
-
Sådan mens hade jag första mensen efter missfallet. Det kom massor med stora klumpar och jag blev faktiskt glad att jag väntade tills efter mensen för ny graviditet, tänkte "hur ska fostret fästa med alla desa klumpar i vägen?". Läkaren jag va hos en vecka efter missfall sa också att den första mensen rensar och renar livmodern.SaandraR skrev 2013-12-05 06:59:20 följande:Blöder massor nu., vakna och kändes som jag höll på att blöda igenom tampongen. . Och så kom ett par små klumpar :( kan det göra det vid ett så pass tidigt missfall? Eller kan första mensen va så efter skrapning? Ska jag inte använda tampong nu? Ska jag kontakta gyn/bm?
-
BIM+1 och ännu ingen mens och inte heller några symtom på varken graviditet eller att mensen är på väg..
Jag har mått illa lite ibland, har humörsvängningar och kissar ofta...men inga ömmande bröst eller molvärk. Ska vänta 2 dagar till, cykeln har kanske blivit oregelbunden sen mf.
Kan man va gravid utan molvärk o ömmande bröst?