• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-01-19 15:52:28 följande:
    Yes. Har du för lågt sköldkörtel hormon sätter de in levaxin. Jag har ätit det sedan jag var 16 år. Gick på kontroller några år innan de satte in det. Symtomen jag fick var konstig trötthet (brukar förklara den som bomull i huvudet), började gå upp i vikt å tappade hår. Kände mig även deppad. Men med medicinen försvann detta. Har dock fått justera den genom åren.

Om man ska kolla detta, går man på en vanlig VC?
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-01-19 15:07:12 följande:

Tack vad gulliga alla är! Skönt att vi kan peppa varandra i allt!:) Jag hoppas alla kan va med i en gå-ner-gravidkilona-tråd om ett år istället!;)

Haha ja det vore underbart
  • Cayenna
    F89 skrev 2014-01-19 17:21:08 följande:
    Jag kollade sköldkörteln på mitt vanliga VC ett par månader efter mitt missfall så det borde gå : )

Tack för svar! Kan man bara boka tid och säga att man vill kolla tror du eller måste man ha en radda symptom?
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2014-01-21 11:06:09 följande:
    Nu tar jag 'parons' råd och tar en paus ifrån familjeliv ett tag, är inne o läser här alldeles för mycket..kanske inte ens tar äl test, vill försöka slappna av mer. Hörs om ett tag och lycka till :)

Kram! Ha en härlig välbehövlig paus!
  • Cayenna

Vilka är vi som väntar in bim i all oäääääändlighet? Vi missade ju lite själva dagen men hoppet är det sista som överger än tydligen... Bim på söndag 26/1 om jag får så få dagar mellan äl och mens som sist. Men man vet ju aldrig då kroppen är ett mysterium.

• Cayenna

Känner mig oxå ensam i sorgen här hemma. Tror det är annorlunda för killar och tjejer. Är oxå glad att jag har den här tråden och er tjejer här. Då kan jag läsa och se att jag inte är ensam i mina tankar.

• Cayenna

Äl+11 och förmodligen bim imorgon!!!! Är säkert inget men jag hoppas så klart ändå. Min sambo sa lite skämtsamt när vi köpte vin att det var dags för alkoholfritt nu. Om det vore så fantastiskt.

• Cayenna
    Tinnis skrev 2014-01-25 14:56:01 följande:
    Åh, håller tummarna för dig!

Tack, blir glad för alla extra tummar! Så lång väntan är på att få veta. Jag vill bara veta nu oavsett! Men hellre en glad nyhet såklart. Förra mensen så bröt jag totalt ihop. Min sambo förstod ingenting. För mig var det som att insikten om missfallet kom med mensen. Jag vill inte bli så ledsen igen den här månaden så jag hoppas jag har bearbetat det bättre nu.
  • Cayenna
    sowe81 skrev 2014-01-25 19:49:12 följande:
    Åh. Håller tummarna!!!!!

Tack för hejandet Snsrt är kanske väntan över... Hoppas sä att den inte kommer!!!!!!!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?