• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Belly skrev 2013-12-02 10:44:05 följande:
    Bim - 4 idag och jag tog ett ägglossningstest nyss, bara för nyfikenhets skull. Läst att det kan ge utslag om man är gravid.

Jag fick fullt utslag hmm..
    Har ett CB digitalt hemma, men vill inte slösa det. Nu är jag på riktigt nyfiken.

spännande! :)
  • SaandraR
    Belly skrev 2013-12-02 12:31:55 följande:
    Okej! Vad är det för test du testade med? :)

Ja! Tungan ute

köpte äl test och grav stickor på tradera. När har du bim?
  • SaandraR
    Belly skrev 2013-12-02 12:46:46 följande:
    Okej! :)

Jag har Bim på Fredag, så det känns för tok på tidigt för mig att ta gravtestet än...även om jag verkligen är sugen på det haha.

okej, ja jag vet det är så svårt o vänta..jag borde nog vänta tills på ons att testa men vet att jag kommer testa med det digitala imorgon :P
  • SaandraR
    Kirsten skrev 2013-12-02 19:58:11 följande:
    SaandraR: stort grattis!:)

Är ju inte heelt säker men. .:) återkommer imorgon bitti med förhoppningsvis ett positivt besked :D
  • SaandraR

Blev plötsligt sjukt nervös inför att testa med det digitala imorgon :( kommer ju va livrädd att nåt ska hända igen..

• SaandraR
    Kirsten skrev 2013-12-03 06:50:38 följande:
    Men vad konstigt! Jag tror ju inte på spökstreck, ett streck är ett streck tycker jag och har aldrig fått spökstreck själv. Måste fråga igen, var är du i förhållande till bim? Kram på dig!

Ja..har läst lite nu och många som fått svaga streck men att digitalt visat ej gravid innan bim men några dagar senare var det positivt så får väl försöka hålla hoppet uppe..

bim - 2 tror jag! Kram
  • SaandraR

Tack men har molvärk nu så börjar kännas rätt kört,kanske är ett tidigt mf? Jag vet inte..usch ingen bra dag idag :(

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?