• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Cayenna skrev 2013-12-23 14:11:24 följande:
    Då är det verkligen DAX! Heja heja!!!

Tror du det kommer bli pos Snart?
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2013-12-23 15:59:23 följande:
    Det ser ju så starkt ut så då tycker man ju att det borde vara nära! Vilken dag i cykeln är du på nu? Och hur lång brukar den vara? Jag har tyvärr inte erfarenhet utav den där typen av test, har bara kört med cb.

Dag 20 så äl är senare om den nu kommer, brukar ha det på dag 16 annars ungefär. Ok :)
  • SaandraR
    sowe81 skrev 2013-12-27 22:28:17 följande:
    Har inte riktigt hängt med här senaste dagarna men jag säger grattis till er som plussat. Vilken härlig julklapp!!!

Här är ja typ tillbaka på normalcykel, dag 14 idag och glad gubbe på cb vanliga äl-test. Dock inte två lika starka streck på billiga tester. (Hade bara en sticka av cb o tog den då strecken inte blev lika starka för jag hade jättetydliga känningar, o den visade ju det också) litar mer på cb.

Nu en fråga, fick ju glad gubbe idag vid 2. Haft sex mån, ons o nu på kvällen. Tänkte försöka få till det imorgon med, men är det lönt på söndag också eller är det försent då?

Vilka mer har/haft äl nu i dagarna?

Härligt :) jag är på äl + 1 eller 2.. låångt kvar :p
  • SaandraR
    Lilja1980 skrev 2013-12-27 23:24:21 följande:
    Samma här! Lååånga dagar framför oss nu! Första barnet?

Ja och det kommer gå så himla sakta..ja det är första barnet, du med?
  • SaandraR
    sowe81 skrev 2013-12-28 07:13:09 följande:
    Ja långt kvar. När är din bim? Jag antar att mitt blir ca 10/1.

8 eller 9:e blir det tror jag
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2013-12-29 13:54:49 följande:
    Igår bröt jag ihop helt fullständigt. Tårarna bara rann helt okontrollerat. Jag har nog inte sörjt klart mitt ma. Känns inte som att jag kommer bli hel innan jag blir gravid på nytt. Idag, fortfarande ledsen men tänker att nu är jag en dag närmare ett nytt förssök. Bara hoppas att jag slipper ha mina evighetslånga cykler utan att jag ägglossar ordentligt om ett par veckor. Återigen: Tack tjejer för att jag har er att skriva av mig till. Betyder mycket med några som förstår ens tankar och funderingar. Min man gör det inte. Det är bara att göra en ny tycker han men jag ville,ha min majbebis egentligen!

Jag får också såna dagar fortfarande, snart 4 månader sen vi fick reda på det på vul. Känner precis som du:(

Och nu är jag rädd att jag inte hade äl trots pos äl test för jag hade inga känningar som jag brukar ha. Vill bli gravid nu!!
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-12-29 17:24:17 följande:
    Jag känner likadant som ni.

Jag tror det där med ÄL-känningar kan komma och gå. Efter MA har jag haft riktigt ont vid ÄL men den här månaden gjorde det inte ont men både ägglossningstest och tappen visade på ÄL : ) Jag hoppas att det tar sig för oss alla den här gången.

Skönt att kunna "prata" av sig med såna som känner precis likadant..

jo jag frågade i en annan tråd och det va en hel del som sa att dom bara kände av äl ibland..så jag hoppas att jag hade de:) när har du bim?
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-12-30 05:53:14 följande:
    BIM borde bli 4-6 januari : ) När har du?

Ok :) 8-9 jan. Men vet ändå inte om jag haft äl för min temp verkar inte höjas..
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?