• Mea

BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd

Finns här fler i malmöregionen som väntar smått i början av 2014? Tänkte att vi kunde följas åt genom våra graviditeter och sedan även när våra små kommit till världen. Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord. Oro, glädje, funderingar etc. Själv är jag beräknad till 14/2 2014. Har även en dotter född 2012. Hittar ingen liknande tråd men finns det redan får ni gärna tipsa mig.

• Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd
  • Tasha

Hej,

Jag bor också i Malmö. Jag har en dotter född 2010 och väntar nummer två 8/2 2014. 

• Oldie

Hej!
    Jag har BF i december 19, kanske kan haka på här också även om jag är lite tidigare :)

• Tasha

Hej,

Det går säkert bra Oldie...

Jag har främst varit, och är fortfarande väldigt trött. Nu känner jag mig oftast ok dagtid, men när jag kommer hem efter jobbet är jag helt slut, och somnar ofta tidigt. På sistone har jag känner jag mig ofta övermätt (och lite lätt illamående) efter jag ätit på kvällen även om det inte är så mycket.

Tidigare var jag yr på morgonarna och magen strulade mycket, men det är bättre nu. Jag är tacksam att jag inte är illamående och kräker.... 

Hur har ni det? 

• Mea

Klart du kan hänga på här Oldie, bara kul!

Yrsel känner jag igen! Få vad yr jag kan bli när jag reser mig...
    Illamående har jag haft men det börjar bli bättre nu! Så skönt!
    Har inskrivning imorgon.. Har inte träffat bm tidigare pga semestertider.. Spännande!

• Oldie

Oj, vad synd om er med yrsel och illamående.

Jag har haft en oförskämd smärtfri graviditet hittills, hoppas det håller i sig :) det enda är att inte få lov att styra över sina toalettbesök själv :)

Mea, vad spännande! Var ska du gå?

Själv var jag på RUL för någon vecka sen, en pojke är det :)

• EmPe

Hej! Här är en till, bf 6 marsSkrattande
    Jag har samma symptom som ni beskriver, trötthet, illamående, yrsel och ont i rygg. Blir dessutom andfådd för ingenting. Konstant hungrig! 

Vilken mvc går ni på? Jag går på Capio i västra hamnen. Idag ska jag dock till MAS för att ta blodprov inför kub-test. Ska ni göra eller har ni gjort kub?

Ååå grattis oldie!!! Jag längtar så tills jag får veta att allt är som det ska med den lilla och sen få veta om det är en pojke el flicka.

• Mea

Grattis till Pojken Oldie... Vi ska försöka vänta till bebisen är född.. Om vi klarar det.. Fler som ska det?

Välkommen EmPe! Jag går på Capio studentgatan.. Kub gjorde jag förra veckan men fick bekosta det själv..

Svar på tråden BF jan-mars 2014, Malmö med omnejd