Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Ja vem vet.. MEN borde du inte ha haft äl nu redan? När ska du på VUL??viilken dag är du på?? vi håller tummarna för varandra..:)
Linn när har du bim?
Jag är på dag 31 och borde ha i början på nästa vecka.
Trasan så spännande nu vi e ungefär lika fast min cykel e oregelbunden MEN som sagt jag känner ryggvärk?? Har du några symptom ???? Hoppas att du e gravid :).
Alltså du brukar ha regelbunden eller??
Haha Linn! Nää jag har också haft oregelbunden men jag har tempat hela tiden och hittat en liten liten stigning på 0.2 på dag 20. Antar om jag nu haft äl att det var då? :S Isf har det gått två vekor på måndag och borde ha bim någonstans då. Var det ingen äl kan den komma när som helst typ upp till två veckor till, segt.
Nej jag känner absolut ingenting, lite värk i äggledarna men det har jag haft hela månaden sen jag började med pergo. Känns inte som att det är något den här månaden iaf =/
Vet du att du har haft äl? Var du inne och kollade? Nästa månad ska jag lämna blodprov så att man iaf vet Håller tummarna för dig iaf, du är ju först att veta kanske
Ska du äta pergo nästa månad med om det inte skulle bli något nu?
Zandra har du fått några äl flytningar? jag har ju inte haft någonting den här månaden men det kanske bara jag som reagerat på det med pergon.
Okej då är det inte bara ja :-P Men vad konstigt att han sa att du hade bra då?
Ja men nu efteråt så kom vi på att vi hade ju sex dagen innan o jag va där på morgonen så va nog sperma :p