Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Trasan o zandra.
jag äter så länge metformin.. För ca 1 -2 veckor sen kände jag hur jag verkligen hade mensvärk( jag tror att det var då jag hade äl) men skrev aldrig upp det så jag vet till nästa gång :( ..
Jag har haft flytningar hela månaden som liknar äl flytningar?!vet inte vad det beror på.. Inte exakt varje dag men typ varannan dag..
Vi får se vem som är först att veta :P
Juste ja sperman som man tror att det är äl flytningar ??
Jaa lägg på minnet när man haft sex. Fast sambon blir vattnigt iaf dagen efter. Ne jag ska skriva upp imorgon mina symtom OM de inte blir ngt denna månaden så kan jag jämföra :)
Hh ja det e bra att skriva upp..kul att jämföra senare..:)
Jaa :) då kanske man märker va som kan va äl :)
Men ååh har ni iphone? Där finns iaf en app som man kan ladda ner : Womanlog.
Den är min hjälp till allt!!!
Det är en kalender som räknar ut cykeln om man vet på ett ungefär hur många dagar man har, och då står det ungefär när man borde ha äl. Där kan man också lägga in vilka dagar man har sex, vilken temp man har, hur man mår, om man har något sympton osv. Det är super bra så man får allt dokumenterat om man går tillbaks och tittar.
Jag tempar ju varje dag och har aldrig hittat någon äl. Men nu när jag går tillbaks till tex förra månaden när jag vet när jag fick min mens, och kollar 14 dagar bakåt från det då jag ungefärligt borde ha min äl, så ser jag tex en liten liten temphöjning den dagen, så det finns faktiskt ett mönster om man håller på ett tag :-P
Jag ska ladda ner appen.. Det jag inte tycker om är när någon annan håller på o greja med min iPhone då kanske man råkar gå in i appen o läsa allt privata :)
Idag har jag migrän o mår illa.:(
(Brukar alltid må illa när jag har migrän ifall ni undrar) :P
Jag ska nog börja Tempa oxå .. När gör ni det?? På morgonen eller när som helst och vart tempar ni?? :P
haha man ska tempa i rumpan det visar mest korrekt. I det här fallet räknar du ju alla decimaler så det måste vara exakt :-P Allt är viktigt du kommer märka
Sen så ska man alltid tempa på morgonen innan man går upp.
Jag har gömt min app i en mapp så den ligger inte synligt :D
Hhh ok hur fixar man mappar på iPhone ?? Har iPhone 5