Pergotime, följas åt?
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Tog min första tablett idag 25/7, fler som börjat nyss ? :)
Ni som har ägglossning, får ni ägglossningssmärtor innan, under eller efter ägglossningen?
Jag hade väldigt ont i två dagar (dag 19&20) så jag antar att det var ägglossningen :P
Tänkte bara uppdatera er med att jag plussade förra veckan så om allt går vägen blir det ett litet syskon i juni nästa år, precis lagom till dotterns 3-årsdag. Är tyvärr väldigt orolig för nytt ma (som jag ju fick i juli) men försöker intala mig att allt kommer att gå bra.
Inte gravid här! Har ägglossning typ nu skulle jag tro.
Puffar här! Har det funkat för en än?
Börjar på pergotime nästa cykel och är nyfiken över hur det gått för andra
Hej,
spännande att du ska börja med din första kur. Jag har ätit två enkeldoser och blivit gravid på båda, första kuren slutade tyvärr i ma (vilket inte berodde på pergotime enligt min gyn). Andra gången gick det bättre och jag är nu gravid i vecka 35, BF om bara 1,5 månad.
Stort lycka till, hur länge har ni försökt?
Jag åt min första kur pergotime nu i början på april och jag fick ganska många biverkningar. Kände mig stressad och nervös i kroppen och hade svårt att fokusera och svårt att sova, samt att jag fick typ klimakteriesvettningar och började hypersvettas ca en gång i timmen. Men detta gick över direkt efter sista tabletten :)
Hej!!
Idag tar jag tredje tabletten med Pergotime. Letrozol gjorde ingen skillnad. Har ett "Pergobarn" sedan tidigare (2 år ) så hoppas att detta fungerar nu när Pergotime äntligen finns att köpa igen.
Hej!!
Idag tar jag tredje tabletten med Pergotime. Letrozol gjorde ingen skillnad. Har ett "Pergobarn" sedan tidigare (2 år ) så hoppas att detta fungerar nu när Pergotime äntligen finns att köpa igen.