Någon mer som ska börja med Pergotime nu i Juli?
Jag äter PROVERA nu och har 3 dagar kvar på den kuren sen är det dags första pergotime försöket. Någon som är i ungefär samma situation?
Jag äter PROVERA nu och har 3 dagar kvar på den kuren sen är det dags första pergotime försöket. Någon som är i ungefär samma situation?
Jag har ätit enkel men får börja på dubbel nästa månad
Hej apricos,
Jag har också hört att vi pco-are inland inte får utslag när man gör äl-test. Förra månaden körde jag med billiga tester och fick utslag varje dag jag testade, 14 dagar... Skumt. Till denna vändan nu köpte ja istället clearblues tester efter att jag läst här på forumet att de skulle fungera mycke bättre. Än så länge inget utslag iaf... Men mitt tips är att testa med clearblues istället. Där får du glad gubbe så behöver man inte fundera och tyda sträck å så... Lycka till!!
Är på dag 3 i Pergo kuren, och tycker jag har som molande mensverk. Har ni kännt av samma sak?
Ni som ätit pergotime, jag ska börja nu. I fredags och igår lördags kom lite lite blod men först idag söndag har det satt igång på riktigt. Vilken dag är mensens första dag?
Det var inte mensen som kom igår utan bara en liten blödning, tempen är fortfarande hög och brösten ömma och så brukar det heller inte vara när mensen väl kommer. Aldrig varit med om det tidigare. Får avvika min vul tid och vänta lite längre för har ju uppenbarligen haft äl nyss så den borde komma snart.
Hej kdbo,
Har du gjort ett gravtest?? Låter ju skumt dedär... Ang start med pergotime så börjar du räkna den dagen du får riklig mens alltså inte å om bara kommer lite lite... Lycka till!!
Mensen kom igår så inväntar pergotime start på tors och vul på ons veckan därefter ( dag 11)
Oki, spännande. Själv väntar jag på äl... Dag 23 nu så börjar bli lite orolig att det inte blir nån..
Hejsan!
Jag är ny på denna tråd! Är inte ny när det gäller Pergotime men var fyra år sen sist
så jag kommer tyvärr inte ihåg allt
Jag tog min sista tablett idag och undrar vilken dag man brukar ha ägglossning?
När skall jag börja kolla med ägglossnings stickor?