Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!
Jag förlorade min son, Ozzy, i trafiken. Jag väcktes exakt kl.06.00 en fredag morgon av att det knackade på min ytterdörr. Yrvaken öppnar jag & möter det som är en förälders värsta mardröm- 2 polismän. Vi skyndade verkligen för att hinna till sjukhuset innan det skulle vara försent, men det var försent när vi kom fram!!!
Polisen berättade för mig att (min sons pappa hade haft han just den natten) det hade skett en "bilolycka" där min sons pappa var föraren. "bilolyckan" orsakades av snöoväder, ishalka samt RATTFYLLERI... Som då orsakade att min sons liv släcktes- medans hans 'pappa' klarade sig m ett skrapsår i pannan!
Sen visar det sig att han har inte ens vettet, modet, manligheten att STÅ FÖR SITT BROTT!!!! Utan förs m klassikern; jag drack efter krocken, innan ni poliser å' ambulans kom t platsen.
Jag har fortf inte gått vidare, jag gråter å' sörjer fortf varje dag!!! Skriver till/om Min Vackra lilla Ängel- som jag kallar han- flera ggr varje dag, överallt. Pratar m/till/om min Ozzy varje dag!
Hur kan jag gå vidare? Hur kan jag förstå att jag får bli lycklig igen å' jag får se framtiden?
Någon som vet, har tips el råd?
Kram j.