• vackra ängel

Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!

Jag förlorade min son, Ozzy, i trafiken. Jag väcktes exakt kl.06.00 en fredag morgon av att det knackade på min ytterdörr. Yrvaken öppnar jag & möter det som är en förälders värsta mardröm- 2 polismän. Vi skyndade verkligen för att hinna till sjukhuset innan det skulle vara försent, men det var försent när vi kom fram!!!
    Polisen berättade för mig att (min sons pappa hade haft han just den natten) det hade skett en "bilolycka" där min sons pappa var föraren. "bilolyckan" orsakades av snöoväder, ishalka samt RATTFYLLERI... Som då orsakade att min sons liv släcktes- medans hans 'pappa' klarade sig m ett skrapsår i pannan!
    Sen visar det sig att han har inte ens vettet, modet, manligheten att STÅ FÖR SITT BROTT!!!! Utan förs m klassikern; jag drack efter krocken, innan ni poliser å' ambulans kom t platsen.
    Jag har fortf inte gått vidare, jag gråter å' sörjer fortf varje dag!!! Skriver till/om Min Vackra lilla Ängel- som jag kallar han- flera ggr varje dag, överallt. Pratar m/till/om min Ozzy varje dag!
    Hur kan jag gå vidare? Hur kan jag förstå att jag får bli lycklig igen å' jag får se framtiden?
    Någon som vet, har tips el råd?
    Kram j.

• Svar på tråden Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!
  • Anonym (:()

Beklagar så hemskt mycket!
    Som någon sa tidigare så ta en dag i taget och sörj så länge du känner att du behöver, det blir bättre jag lovar! Se bara till att försöka ta hand om dig själv!

Massa kramar till dig och Ozzy. 

• vackra ängel

Min Vackra lilla Ängel0:) Att sakna Dig varje dag, Ger mig Smärta o gör mig än mer svag- mitt hjärta, Är ej längre som det en gång var, förlorat livet mitt, Frågor utan svar, Himlen tog- livet ditt!!! Hann aldrig få lära dig säga; mamma.. Fick aldrig se dig börja gå, Ensam förlorad jag bredvid din kista fick stå, Gråter varje dag! Sörjer då jag vaknar, min själ är svag- ända jag vet, är att dig jag saknar! Vackra Ängel! Mamma älskar dig! See you in heaven

• Anonym (Marie)

Förstår att du lider. Det gör nog pappan också i det tysta. Vilken skam han måste känna! Jag har levt med en alkoholiserad släkting och har insett att det faktiskt är en sjukdom att inte kunna motstå att dricka. Alla inblandade är offer. Jag tror att förlåtelse är det som kommer lindra din smärta mer än något annat. Kärlek!

Ps. Ärlighet och ryggrad är inte synonymt med manlighet!

• Aimee68

Finner inga ord.... Beklagar verkligen. ❤❤❤tusen kramar till dig

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Mizzii

Åh gud vad ledsen man blir för er skull
    Låt det ta tid och sörj massor.
    Jävla svin till exkarl du har.

Många kramar till er    

Love all of my kidz
  • vackra ängel

Snälla!!! Jag har verkligen förs på egen hand att få någon kontakt med min vackra lilla ängel, ozzy, där uppe i himlen...men utan resultat:'(

Snälla, finns någon här som kan förs hjälpa? Vill/måste(behöver få veta hur han har det!!! Snälla, någon?!

Kramar på förhand! Jezziy*

• vackra ängel

Jag försöker å' försöker, dag efter dag,

Hoppas och söker, men är fortfarande svag. Vill av hela mitt inre veta, att du det bra har. Få slippa dygnet runt leta- efter ett slags bevis eller svar.

Vi ska ses alldeles snart- jag o du- men behöver höra var du finns, jag kommer inte nu, men begåvats du var du är- då jag minns! Jag Älskar Dig Mitt Saknade Lilla Barn! Min son!!!

• Anonym (tungt)

Jag beklagar. Det gör ont att läsa din berättelse och om förlusten av din fina son.

Jag är inte medial, men är på något vis övertygad om att han har det bra. Han är bara lite ledsen att se sin mamma sörja så mycket. Han vill att mamma skall känna sig bättre och han vet att ni kommer träffas igen. Han känner att han är väldigt älskad och saknad.

Styrkekramar till dig! Hjärta

Svar på tråden Jag förlorade min son i trafiken- 'förövaren' var hans pappa!