Inlägg från: igelkotten01 |Visa alla inlägg
  • igelkotten01

Bildtråd 1sta barnet BF December 2013

Musiknonstop skrev 2013-10-09 17:47:34 följande:
    Du råkar inte bo i Stockholm? Fotografiska har förälder-barn fotokurser, (tyvärr ganska dyra) jag tänkte gå i vår och tar gärna sällskap. =)
    Vart bor du? :)
  • igelkotten01
    Felinne skrev 2013-10-10 07:01:55 följande:
    Jag har samlat en del vänta-barn-bilder på mitt pinterest-konto. Finns hur mycket som helst att inspireras av när det kommer till kreativa och roliga idéer- bara att söka :)
    Här är några:
    www.pinterest.com/pin/193654852699483638/
    www.thedaybookblog.com/2011/05/hello-little-l...
    blog.hannamac.com/2012/07/31/my-little-irish-...
    Åh vad kul! Ska sätta mig och kolla igenom länkarna ordentligt sen och samla på mig inspitarion :) Tack!
  • igelkotten01

Lägenheten är storstädad, jag är nyduschad och mjukiskläderna är på - nu blir det fredagsmys!! Hoppas ni får en underbar helg :)

..och jag funderar på varför jag gått upp 11 kg hittills?! :P Haha

• igelkotten01
    millus3 skrev 2013-10-11 22:29:51 följande:

Jag har också blivit ett godisfreak och gått upp lika mycket. Men äsch, det tar vi sen! :) Ha en bra helg du också!
    Haha ja, jag tänker också så! Jag får arbeta bort det med amning och promenader sen :)
  • igelkotten01

Gick runt i lite butiker och de hade REA, så jag kunde inte hålla mig! Skäms (handduken och leopardoverallen är inte köpt på rea)

Nu vill jag att min lilla bebis-pojke ska komma!! Hjärta
  • igelkotten01
    LillGumzan skrev 2013-10-12 18:08:52 följande:
    Fina saker :) Vad köper du för storlek?
    Tack! Leoparden är strl. 62, muminkläderna är 56 och byxorna+pikétröjan är 68. Så lite olika.. Har inte så mycket kläder i 56, så det är väl det enda jag behöver mer av just nu. Men har lovat min mamma att inte köpa för mycket.. hon vill nog gärna hjälpa till lite :)
  • igelkotten01
    millus3 skrev 2013-10-12 19:34:47 följande:
    Jättefina grejer! Vilken tuffing han blir i leopardoverallen! :) 
    Tack!! :) Jag älskar verkligen den.. dog lite när jag såg den i butiken, så den fick följa med mig hem!
  • igelkotten01
    millus3 skrev 2013-10-12 19:43:57 följande:
    Jag gick lite bananas på stan idag... Är ju så kul att köpa till vår bebis och inte någon annans som man ju gjort så många gånger. :) Åh va jag längtar nu!!
    Åh vad mycket fint!! :) Kollade faktiskt på gosedjuret idag och jag har samma nalle puh-pyjamas :) Det är svårt att hålla i pengarna när finns så mycket fint!! :)
  • igelkotten01
    millus3 skrev 2013-10-13 18:36:13 följande:
    Vecka 30 (29+5) och nästan 12 kg upp. Börjar bli lite tungt nu tycker jag och trött är jag som bara den. Kommer inte ihåg när jag sov en hel natt sist. Förstår inte hur jag ska orka jobba 7 veckor till. :(
    *Gnäll gnäll* ;)
    Vilken fin mage :) Det här med att sova en hel natt få vi nog glömma ett tag framöver.. ;) Men det känns nog lättare när bebisen är utanför magen än nu när man har en stor kula som bara är i vägen :P

Då jobbar du till 6 december ungefär? Jag pluggar, så vi får se när jag väljer att ta mitt uppehåll.. gissar att det blir om ungefär 8 veckor.

Man får gnälla!! :)
Svar på tråden Bildtråd 1sta barnet BF December 2013