• igelkotten01

Bildtråd 1sta barnet BF December 2013

Tänkte att vi kunde ha en bildtråd för oss som är med i 1sta barnet BF December 2013 :)

Här kan vi lägga upp bilder på de växande magarna, inköp till de små, bebisrummen (så småningom) eller något annat som man vill dela med sig av! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 14:01
    ..självklart är ni andra som inte är med i ursprungstråden även välkomna! :)

• Svar på tråden Bildtråd 1sta barnet BF December 2013
  • LillGumzan
    igelkotten01 skrev 2013-05-29 15:16:55 följande:

Här är några bebiskläder jag köpt hittils :)
    Åh vad fina :) Vilken vecka är du i nu ?
  • cawe93

Åhh vart har du köpt den randiga vit svarta bodyn med fötter?

• novaaaa

Favoritar!!
    V10 (9+3) och har varit på inskrivning idag... Har bara handlat ett par uggs, en tjock heldress och en liten mössa :) Skriver oftast från mobilen så lägger nog inte ut bilder så ofta :P

• igelkotten01

Tack!! Jag är i v.11 (10+4) just nu :) Den tigerrandiga pyjamasen är köpt på tradera, tror den är från h

• igelkotten01

Åååååh sånt här gör mig tokig!! (gravidhormoner) Skrikandes

okej.. en gång till då!

Den tigerrandiga pyjamasen är köpt på tradera, tror den är från h&m ursprungligen? och den svart/vit-randiga pyjamasen är från kappahls newbie-sortiment (som jag för övrigt älskar!)

novaaaa skrev 2013-05-29 16:40:13 följande:
    Favoritar!!
    V10 (9+3) och har varit på inskrivning idag... Har bara handlat ett par uggs, en tjock heldress och en liten mössa :) Skriver oftast från mobilen så lägger nog inte ut bilder så ofta :P
    Tror att det är mer "normalt" att inte köpa så mycket så tidigt i graviditeten, men jag har haft svårt att hålla fingrarna i styr när det finns så mycket smått och fint för bebisar ;) Hjärta
  • oliviaz
    igelkotten01 skrev 2013-05-29 17:34:18 följande:
    Tror att det är mer "normalt" att inte köpa så mycket så tidigt i graviditeten, men jag har haft svårt att hålla fingrarna i styr när det finns så mycket smått och fint för bebisar ;)

Jag går fort förbi barnavdelningarna i alla affärer jag är :)

Inte handlat nåt än men i princip tackat ja till att köpa en begagnad barnvagn men har sagt att jag tänker vänta med inköp ett tag till men att de inte behöver sälja till nån annan!
Svar på tråden Bildtråd 1sta barnet BF December 2013