Bildtråd 1sta barnet BF December 2013
Hittade dessa på tradera för totalt 39:-
Hittade dessa på tradera för totalt 39:-
Parksandrec; Tycker det är bra med feedback, så du får mer än gärna skriva! :)
Jag har aldrig gjort en väggmålning tidigare, men jag har självklart tänkt använda mig av projektor i så fall och först skissa upp med blyerts. Har också funderat på att det kanske bara blir en del av målningen eftersom jag är osäker på om det kommer se trångt ut på den lilla vägg jag tänkt måla. Vi får se :)
Jag är medveten om att det kommer att ta mycket längre tid med färg än om jag inte använder mig av färg. Sambon tycker att vi skulle kunna göra vissa delar i färg, men jag vet inte? Då måste man verkligen tänka på vad man väljer så att det inte ser "halvfärdigt" ut.
Jag hade tänkt använda mig av någon typ av penna när jag ska göra konturerna, men vet inte vilken typ än. Har aldrig hört talas om posca, det måste jag kolla närmre på :)
Kom gärna med fler tips och idéer! Det mottages tacksamt :)
Bild på magen och mini i v.13 (12+2) ♥
Ni får ursäkta en något lättklädd bild, men här är magen idag (14+5)
Börjar känna att det växer mer och mer och blir mer konstant nu :) Hur går det för er andra? Växer magarna`? Har ni köpt något åt era bebisar osv? :) Lägg gärna upp lite bilder!
Mysigt :)
Jättefina grejer!! :)
Fina kläder ni köpt :)
Bilderna är lite stora, så ser inte hela? Men tror jag vet hur kläderna ser ut i alla fall, de är jättefina!! :)
_____
Måste även passa på att visa kläderna vi fick av min kompis (som tror att bebisen är en tjej) Hihi :)
Sen två magbilder som visar hur stor magen är nu i v.18 :)
Hannah8401; Nej, inga bristningar än :) Hoppas på att slippa det med, men vi får väl se. Ska tydligen vara hormonellt?
Magen idag (vecka 18+0)
Blev framflyttad 2 dagar så är nu i vecka 18 (17+4), nytt beräknat bf 2:a januari :)