• lisa1001

Mammalediga i sthlm

Hej!
    Jag är mammaledig för första gången. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammalediga som vill hitta på något på dagarna.   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-30 11:07
    Jag bor i Solna :)

• Svar på tråden Mammalediga i sthlm
  • passo
    lisa1001 skrev 2013-09-25 12:37:50 följande:
    Hej Passo! Ska vi ses imorgon kl 12:30 vid Fridhemsplan, uppgången Drottningholmsvägen?

Funkar bra! Jag har en kronan vagn. Hur känner jag igen dig?
  • passo

Hej! Min tjej har varit vaken i stort sett hela natten, febrig och förkyld. Känns som att jag måste avboka :(( jätte jätte tråkigt! Förstår att det är dåligt att det sker i sista sekunden men hoppas att vi kan ses en annan dag!!?

• passo

Ska vi göra ett nytt försök? Någon som vill ses nästa vecka?

• Annahojh

Hej Lisa och alla andra! Är också mammaledig för första gången och skulle gärna ses. Är ni några som träffats redan?

• lisa1001

Hej! Vi har träffats. Vi kan gå en promenad om du vill..

• passo
    Annahojh skrev 2013-10-23 22:13:56 följande:
    Hej Lisa och alla andra! Är också mammaledig för första gången och skulle gärna ses. Är ni några som träffats redan?

Hej! Jag blev tvungen att avboka sist, och sen fick jag inget svar i denna tråd. Vill du ses/prata vidare så skicka ett mail till mig här på familjeliv. :)
  • lisa1001

Hej! Jag har träffat en tjej. :)

• Undra

Hej! Vad sägs om fika i typ solna centrum på tisdag. Det ska tydligen regna den dagen så en promenad kan bli blöt! :)

• lisa1001

Hej! Jag kan på onsdag eller torsdag kl 11. :)

• Undra

Jag kan båda dagarna även om jag tänkt träna onsdag fm

• lisa1001

Hej Ska vi ses på onsdag kl 11 utanför biblioteket i solna centrum då funkar det för alla?

• Annahojh

Om jag förstått rätt så passar det bättre för "Undra" torsdag kl 11? Jag kan då, du Lisa?

• lisa1001

Hej! Kl 11 på torsdag blir bra...ska vi ses utanför biblioteket inne i centrum då?

• lisa1001

Hej! Vilka kommer imorgon och hur känner vi igen varandra. Jag har en helsvart teutoniavagn och långt mörkt hår.

Svar på tråden Mammalediga i sthlm