Mammalediga i sthlm
Hej!
Jag är mammaledig för första gången. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammalediga som vill hitta på något på dagarna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-30 11:07
Jag bor i Solna :)
Hej!
Jag är mammaledig för första gången. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammalediga som vill hitta på något på dagarna.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-30 11:07
Jag bor i Solna :)
Hej! Min tjej har varit vaken i stort sett hela natten, febrig och förkyld. Känns som att jag måste avboka :(( jätte jätte tråkigt! Förstår att det är dåligt att det sker i sista sekunden men hoppas att vi kan ses en annan dag!!?
Ska vi göra ett nytt försök? Någon som vill ses nästa vecka?
Hej Lisa och alla andra! Är också mammaledig för första gången och skulle gärna ses. Är ni några som träffats redan?
Hej! Vi har träffats. Vi kan gå en promenad om du vill..
Gärna promenad! Hur många är ni som ses Lisa?
Hej! Jag har träffat en tjej. :)
Hej! Vad sägs om fika i typ solna centrum på tisdag. Det ska tydligen regna den dagen så en promenad kan bli blöt! :)
Typiskt, kan inte tisdag. Men onsdag eller torsdag?
Hej! Jag kan på onsdag eller torsdag kl 11. :)
Jag kan båda dagarna även om jag tänkt träna onsdag fm
Hej Ska vi ses på onsdag kl 11 utanför biblioteket i solna centrum då funkar det för alla?
Om jag förstått rätt så passar det bättre för "Undra" torsdag kl 11? Jag kan då, du Lisa?
Hej! Kl 11 på torsdag blir bra...ska vi ses utanför biblioteket inne i centrum då?
Perfekt!
Hej! Vilka kommer imorgon och hur känner vi igen varandra. Jag har en helsvart teutoniavagn och långt mörkt hår.
Brunt hår, blå jacka, grå vagn
Blå vagn, ljust hår :)