• lisa1001

Mammalediga i sthlm

Hej!
    Jag är mammaledig för första gången. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammalediga som vill hitta på något på dagarna.   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-30 11:07
    Jag bor i Solna :)

• Svar på tråden Mammalediga i sthlm
  • lisa1001

Passar v 38? Jag kan den 17,18,19 eller 20 september.

• lisa1001

Hej! Den 18 blir bra! Ska vi ses vid fridhemsplan så kan vi gå runt norra mälarstrand?

• lisa1001

Åh jag har precis fått reda på att bebismassage kursen börjar den 18 så jag kan inte komma. Vad sägs om veckan efter, då kanske fler kan följa med.
    Jag heter Lisa bor sambo i Solna med våran lille son David som är 2 månader. Jag är 35 år.

• lisa1001

då bokar vi den 23 tycker jag :)

• lisa1001

Hej Undra! Då bor vi nära varanda jag bor i Solna, är 35 år, har en son på 2,5 månad. Passar torsdag eller fredag i denna vecka eller nästa vecka kanske?

• lisa1001

Hej Passo! Javisst, jag trodde vi skulle göra ngt idag, men fick inget svar. Du kunde dock den 26 med va?

• lisa1001

hej! Om du vill Passo, så kan ju vi två börja med att ses på torsdag.

• lisa1001

Hej Passo! Funkar kl 12:30 vid Fridhemsplan?

• lisa1001

Hej Samedi! Vi är fler som kommer norr om stan så det skulle passa jättebra! Har du förslag på några datum som skulle passa?

• lisa1001

Hej Passo! Ska vi ses imorgon kl 12:30 vid Fridhemsplan, uppgången Drottningholmsvägen?

• lisa1001

Hej! Vi har träffats. Vi kan gå en promenad om du vill..

• lisa1001

Hej! Jag har träffat en tjej. :)

• lisa1001

Hej! Jag kan på onsdag eller torsdag kl 11. :)

• lisa1001

Hej Ska vi ses på onsdag kl 11 utanför biblioteket i solna centrum då funkar det för alla?

• lisa1001

Hej! Kl 11 på torsdag blir bra...ska vi ses utanför biblioteket inne i centrum då?

• lisa1001

Hej! Vilka kommer imorgon och hur känner vi igen varandra. Jag har en helsvart teutoniavagn och långt mörkt hår.

Svar på tråden Mammalediga i sthlm