• lisa1001

Mammalediga i sthlm

Hej!
    Jag är mammaledig för första gången. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra mammalediga som vill hitta på något på dagarna.   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-30 11:07
    Jag bor i Solna :)

• Svar på tråden Mammalediga i sthlm
  • passo
    lisa1001 skrev 2013-09-23 11:45:31 följande:
    Hej Passo! Javisst, jag trodde vi skulle göra ngt idag, men fick inget svar. Du kunde dock den 26 med va?

Ofta planerar jag någon/några dagar i förväg. Såg imorse att du skrivit sent igår. Men så blir det ibland :)! Ja den 26e kan jag. Vad hittar vi på tycker ni?
  • Undra

Jag kan inte 26 heller, men det är ju inget problem att ni ses!

• passo

För mig är det helt ok att ta ett datum då fler kan. Kom med förslag

• lisa1001

hej! Om du vill Passo, så kan ju vi två börja med att ses på torsdag.

• passo
    lisa1001 skrev 2013-09-24 17:18:44 följande:
    hej! Om du vill Passo, så kan ju vi två börja med att ses på torsdag.

Absolut!när på dagen passar er?
  • samedi

Här är en i Annedal/Bromma nära Sundbyberg. Jag är 30 år och har en dotter som är 3mån. Ses gärna vid Sundbyberg eller i närheten.

• passo
    samedi skrev 2013-09-24 22:12:46 följande:
    Här är en i Annedal/Bromma nära Sundbyberg. Jag är 30 år och har en dotter som är 3mån. Ses gärna vid Sundbyberg eller i närheten.

Hej! Kul med fler! Känns lite långt att åka till Sundbyberg eftersom jag bor söder om stan. .. bästa kanske skulle vara att ses på halva vägen var?
  • lisa1001

Hej Passo! Funkar kl 12:30 vid Fridhemsplan?

• lisa1001

Hej Samedi! Vi är fler som kommer norr om stan så det skulle passa jättebra! Har du förslag på några datum som skulle passa?

• lisa1001

Hej Passo! Ska vi ses imorgon kl 12:30 vid Fridhemsplan, uppgången Drottningholmsvägen?

Svar på tråden Mammalediga i sthlm