• passo

Mammalediga i sthlm

Hej bor söder om stan och ses gärna för lunch/fika/prat och häng! Har en 6månaders bebis!

• passo
    lisa1001 skrev 2013-09-11 23:08:18 följande:
    Hej! Den 18 blir bra! Ska vi ses vid fridhemsplan så kan vi gå runt norra mälarstrand?

Absolut! Ska vi säga vid 10.30? Berätta lite mer om er. Ålder? Bebis hur gammal? Hur känner vi igen varandra? :))
  • passo

Vilka hänger med den 23e? Vore kul om så många som möjligt kan träffas:))

• passo

Hej jag bokar som sagt gärna in någonting, som blir av. Jobbigt att "halvboka" hela tiden. Jag är 27 har en dotter på 7mån.

• passo
    lisa1001 skrev 2013-09-23 11:45:31 följande:
    Hej Passo! Javisst, jag trodde vi skulle göra ngt idag, men fick inget svar. Du kunde dock den 26 med va?

Ofta planerar jag någon/några dagar i förväg. Såg imorse att du skrivit sent igår. Men så blir det ibland :)! Ja den 26e kan jag. Vad hittar vi på tycker ni?
  • passo

För mig är det helt ok att ta ett datum då fler kan. Kom med förslag

• passo
    lisa1001 skrev 2013-09-24 17:18:44 följande:
    hej! Om du vill Passo, så kan ju vi två börja med att ses på torsdag.

Absolut!när på dagen passar er?
  • passo
    samedi skrev 2013-09-24 22:12:46 följande:
    Här är en i Annedal/Bromma nära Sundbyberg. Jag är 30 år och har en dotter som är 3mån. Ses gärna vid Sundbyberg eller i närheten.

Hej! Kul med fler! Känns lite långt att åka till Sundbyberg eftersom jag bor söder om stan. .. bästa kanske skulle vara att ses på halva vägen var?
  • passo
    lisa1001 skrev 2013-09-25 12:37:50 följande:
    Hej Passo! Ska vi ses imorgon kl 12:30 vid Fridhemsplan, uppgången Drottningholmsvägen?

Funkar bra! Jag har en kronan vagn. Hur känner jag igen dig?
  • passo

Hej! Min tjej har varit vaken i stort sett hela natten, febrig och förkyld. Känns som att jag måste avboka :(( jätte jätte tråkigt! Förstår att det är dåligt att det sker i sista sekunden men hoppas att vi kan ses en annan dag!!?

• passo

Ska vi göra ett nytt försök? Någon som vill ses nästa vecka?

• passo
    Annahojh skrev 2013-10-23 22:13:56 följande:
    Hej Lisa och alla andra! Är också mammaledig för första gången och skulle gärna ses. Är ni några som träffats redan?

Hej! Jag blev tvungen att avboka sist, och sen fick jag inget svar i denna tråd. Vill du ses/prata vidare så skicka ett mail till mig här på familjeliv. :)
Svar på tråden Mammalediga i sthlm