99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Ja här händer det grejer! :) grattis Stora My!! :D Och lycka till Carla! Snart får du träffa din lilla!
Ja här händer det grejer! :) grattis Stora My!! :D Och lycka till Carla! Snart får du träffa din lilla!
Bf+1 idag och inga som helst känningar... :( står helt still det här.
[quote=71028641][quote-nick]Sarus85 skrev 2013-09-07 17:03:01 följande:[/quote-nick]
Är det bara jag som väntar på min bebi nu eller? :P
Bf+2 inga känningar alls :( hoppas på bebis i veckan som kommer. Vill INTE bli igångsatt... :(
Ja eller brie! Det saknar jag. Bf+3 och fortfarande inga känningar...
Händer som vanligt ingenting. Bf+4 idag, och inte det minsta tecken på något. Har inte ens några menssmärtor som jag haft tidigare. Sovit dåligt i natt. Vaknat flera gånger av ingen som helst anledning. Drömde att slemproppen gick och blev överlycklig. Men det var ju bara en dröm, Så det blir nog att vänta fram till hinnsvepning å fredag. Och jag tror nog det blir igångsättning nästa vecka. Är inställd på det, även fast det är riktigt segt!! Och så är vi bjudna på middag hem till blivande farmor och farfar den 21.e. Hon är helt säker på att vi har bebis då så hon planerar ju det. Men eftersom det är så stilla med allt så tror jag att vi inte fått nån bebis då. Lite deprimerande.
Vad är det för pinsamt med att gå över tiden? Hehe konstigt. Ja inget roligt alls att känna press. Blir ju lite press om jag måste klämt ut ungen till nästa helg. :/ eller egentligen är det väl inte det. Mer att alla ser fram emot att allt är klart till nästa helg. Och det är det ju inte säkert att det är. Så då blir dom ju besvikna men det är ju inte mitt fel att bebi inte kommit i tid.
Ja :) ut kommer dom! Förr eller senare.... Suck Hur går det för er andra som fortfarande väntar?? Stora My: skönt att komma hem :)