99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Åh va spännande! Lycka till:D Inte alls avis... ;)
Sara H: Lycka till imorgon och på tisdag då. Hoppas att du får grönt ljus:)
29h 50min kvar till bf... Kom ut nu! Skulle inte alls orka påbörja en ny vecka nu. Vill bara få ut bebisen! Men har verkar trivas bra där inne... Har en lite sämre dag nu igen.
Min borde vara runt 4kg nu så jag skulle inte få föda vaginalt vid säte.
Ikväll fick jag en liten blödning. Blodkärl som gått sönder i tappen. Hade likadant när jag väntade sonen och han kom 6 veckor senare så tar det inte som något tecken. En del slempropp har släppt också de senaste dagarna så något kanske sker där nere men har inga känningar alls. Hoppas att jag får sova bra inatt och vaknar upp på gott humör imorgon.
Åh va spännande Oldy!!:) Det är nog säkert vattnet som är det rosafärgade. Så har det varit för mig.
Nu har den här tråden över 1000 inlägg! Trodde jag aldrig när jag startade den;)
God morgon! Hur är det med er idag?:)
Själv vaknade jag med lätt illamående och ont i halsen så idag får bebisen snällt stanna inne och så håller vi tummarna att jag inte blir sjukare än så här. Har haft en ordentlig förkylning i slutet av varje graviditet men vill verkligen inte ha det nu! Alldeles för sent att bli sjuk nu en dag före bf...
Fick igår veta att vår barnvakt ska på jobbresa om 6 dagar så om bebisen inte kommer före det, vilket jag tvivlar på att han gör, så blir det lite krångligare... Men vi har nog en till. Sen är vi bjudna på kalas i slutet av nästa vecka och om bebisen inte kommer denna vecka så kan vi inte fara. Själv tror jag att han kommer nån gång nästa vecka. Får planera in en massa trevligt program nu så tiden går:) Känner mig inte lika otålig idag som igår i alla fall. 2 veckor kvar till övertidskontroll.
Alltså jag har väldigt väldigt få sammandragningar nu mot vad jag haft under hela graviditeten. Känns helt sjukt att det lugnar ner sig nu när förlossningen är nära... Lugnet före stormen? Får hoppas att det lugnet inte håller i sig länge då;) Skulle vara riktigt kul att föda på bf men vad är odsen för det... 5%? Konstigt hur ok man blir med att gå över tiden sen när det närmar sig!
Ja, hur går det för Oldy och Stumpan84?
Hoppas att du får goda nyheter imorgon Sara H!:)
Oj vad det trillar in bebisar här! Stort grattis stumpan84!:)
Idag har jag BF och ingenting är på gång. Ingen överraskning direkt. Får börja beta av övertidsdagar imorgon då. Hoppas att dagarna börjar gå riktigt snabbt nu. Vill också ha min bebis utanför magen!:)