Varför tror ni inte månlandningen har hänt?
Jag är så nyfiken på folk som säger att "vi" aldrig varit på månen. Jag har sett en del dokumentärer och läst om den och vet att många är skeptiska. Varför? Skulle det vara så konstigt att det är sanning?
Jag är så nyfiken på folk som säger att "vi" aldrig varit på månen. Jag har sett en del dokumentärer och läst om den och vet att många är skeptiska. Varför? Skulle det vara så konstigt att det är sanning?
Såklart är elbilarna vanligare nu. På 1800-talet var det inte många som hade bil överhuvudtaget om man säger så. Min kommentar var bara ett svar på att elbilen skulle ha uppfunnits långt efter månlandningen. Det är inte sant.
Näpp, du har ingen koll.
Elbilen var vanligare än den med förbränningsmotor i början av 1900-talet. Tekniken är gammal
Då kanske du kan förklara varför man bygger en 17 ton tung månlandare om man inte ens avser åka till månen. Ska man fejka det kan man ju lika gärna bygga en i papie marche.
Är väl bara åka dit och kolla om flaggan står kvar.
Rymdsonden Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) har tagit, dock suddiga, bilder av landningsplatserna där man kan se månlandarnas landningsdelar, vissa experiment och även ana fotsteg.[3] Även till exempel Japan har skickat upp sonder som tagit foton av landningsplatser, fotsteg och andra efterlämningar.[4]
Det enda märkliga är att du är så tvärsäker. Från wikipedia:Rymdsonden Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) har tagit, dock suddiga, bilder av landningsplatserna där man kan se månlandarnas landningsdelar, vissa experiment och även ana fotsteg.[3] Även till exempel Japan har skickat upp sonder som tagit foton av landningsplatser, fotsteg och andra efterlämningar.[4]
Synd man inte får följa diskussionen om 200 år. Ifall det inte skett några nya långfärder då heller så kan man ge sig fan på att hårdnackade propagandister 2220 hävdar samma sak; Det är för dyrt, tekniken blev bortglömd, finns ingen anledning när man redan varit där osv. Gruppen har antagligen krympt men likt Bagdad Bob finns det några som aldrig ger upp.
Synd man inte får följa diskussionen om 200 år. Ifall det inte skett några nya långfärder då heller så kan man ge sig fan på att hårdnackade propagandister 2220 hävdar samma sak; Det är för dyrt, tekniken blev bortglömd, finns ingen anledning när man redan varit där osv. Gruppen har antagligen krympt men likt Bagdad Bob finns det några som aldrig ger upp.